×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اسامی برندگان «چالش خاله‌خورشید» اعلام شد+تصاویر

به گزارش چغادک نیوز: رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این خصوص گفت: بر اساس شرایط این مسابقه، قرار بود به پنج نفر برتر از بین شرکت‌کنندگان که بر اساس لایک بیشتر انتخاب می‌شوند، جوایزی اهدا شود با این حال برای تشویق کودکان تصمیم بر این شد تا تمامی شرکت‌کنندگانی که چالش را به‌صورت صحیح انجام داده‌اند برنده اعلام شوند.

احمد بارگاهی با اشاره به اینکه از نقاط مختلف استان و حتی خارج از استان کلیپ‌هایی از کودکان برای این چالش ارسال شد، افزود: برگزاری این چالش تجربه خوبی از کار با کودکان بود و امیدواریم بتوانیم در آینده چالش‌ها و مسابقات بیشتری را در زمینه رشد و آموزش کودک انجام دهیم.

بارگاهی ضمن تشکر از مجموعه تلویزیونی هشتک تی‌وی و همکاری خاله‌خورشید، یادآور شد: کودکان آینده سازان مملکت هستند و در این رابطه تمامی نهادهای فرهنگی و آموزشی از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در تلاش هستند تا شرایط را برای شکوفایی استعداد کودکان فراهم کنند.

گفتنی است، اسامی برندگان این مسابقه که چالش را به درستی انجام داده بودند به شرح ذیل اعلام می‌شود:

طاها عزتی، امیرعلی اسماری، شیما میری، امیرعلی پروین، سارا پروین، محمد میرشکاری، آیهان سیلاوی زاده، پارسا محمدی، یاشار میرشکاری، محمد مبین منصوری، ملینا خنیاب، سپیده مرادی، عسل دشتیان، سارینا خنیاب، آریا چترزرین، اسماء حیات داوودی، محمد خنیاب، زهرا محسنی، تیارا عباسی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false