×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نواختن مارش نظامی و رژه قایق‌های تندرو در ساحل زیبای بوشهر + تصاویر

به گزارش چغادک نیوز: در این مراسم که با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، رزم‌‌نوازان پایگاه دریایی ارتش بوشهر با نواختن مارش نظامی و چندین قطعی موسیقی انقلابی، به استقبال این روز بزرگ رفتند.

در ادامه این مراسم، رژه قایق‌های تندرو گشت ساحلی و جت‌اسکی‌ها در ساحل زیبای خلیج فارس – بوشهر انجام شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا، اقدام به توزیع ماسک در میان عابران کرد.

در حاشیه این مراسم، احمد بارگاهی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ضمن تبریک سالروز ملی خلیج فارس تاکید کرد: روز ملی خلیج فارس برای مردم ایران خصوصا مردم خونگرم جنوب کشور و بوشهر سرافراز که بیشترین مرز آبی را با خلیج فارس دارد، روز ویژه و مهمی است. در همین راستا، سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر با برگزاری این مراسم و همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی، ادبی-هنری، فرهنگی و… به‌صورت فضای مجازی، روز ملی خلیج فارس را گرامیداشت.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری و کمک نیروی دریایی ارتش بوشهر در برگزاری این مراسم  خاطرنشان کرد: امیدواریم با ازبین رفتن ویروس کرونا روز ملی خلیج فارس را در سال‌های آینده با حضور حداکثری مردم عزیز بوشهر جشن بگیریم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false