حرکت پسندید و قابل تقدیر شورای شهر بوشهر در استیضاح شهردار | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حرکت پسندید و قابل تقدیر شورای شهر بوشهر در استیضاح شهردار

به گزارش چغادک نیوز: شورای اسلامی شهر بوشهر امروز طی نشستی با حضور کل اعضا به کش و قوس های فراوان استیضاح شهردار پایان بخشیده شد و شهردار بوشهر در سمت خود باقی ماند تا آرامش نصبی در شورا و شهرداری حکم فرما شود.

دراین نشست ندا عبدالله زاده و اکبر توسلی که خود از طرح کنندگان پرسش از شهردار بوده و همیشه منتقد سفت و سخت عملکرد امیری بوده اند تنها چند ساعت پیش از برگزاری جلسه علنی رای خود را پس گرفتند و در نهایت اکبر توسلی، مهرزاد آسایش و پویا دولابی با رای مخالف و نداعبدالله زاده با رای ممتنع مانع از استیضاح شهردار بوشهر شدند تا در شرایط بحران کرونایی با اتحاد و همدلی بیشتری شهردار بتواند به ادامه کار خود در مدیریت شهری و همچنین مبارزه با کرونا پرداخته و سلامت شهروندان را تامین کند.

قطع به یقین اگر استیضاح شهردار رقم می خورد، مدیریت شهر بوشهر از هم گسیخته شده و بدلیل افکار و سلایق مختلف در بدنه شورا، اعضای شورا براحتی نمی توانستند شهرداری تلاشگر و در خور و شان شهروندان را انتخاب کنند و شهرداری نیز در سال آخرعمر شورا مثل سال اول آن بدون شهردار باقی می ماند و تبعات بسیار ناگواری را برای مردم به ارمغان می آورد.

مخالفت برخی از اعضای شورا در جلوگیری از استیضاح شهردار و موکول کردن اخذ تصمیم مناسب بعد از برگشت به شرایط عادی کشور بسیار پسندیده و قابل تقدیر می باشد و نشان دهنده آن است که زد و بند، لابیگری و سلایق شخصی در روند کاری شورا خللی ایجاد نکرده و سلامت شهروندان در اولویت امور این خادمین مردم در عمارت امیریه می باشد.

امید است شورای شهر بوشهر با تدبیر و دور اندیشی بیشتری به اتخاذ تصمیمات مهم جامه عمل بپوشاند و با اتحاد و همدلی امورات شهر را پیش ببرد تا موجبات خرسندی، رضایت و توسعه روز افزون شهر بوشهر حاصل شود./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false