×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تولید روزانه ۱۷ هزار ماسک توسط بسیجیان استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: سردار علی رزمجو در بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک و لوازم بهداشتی در شهر بوشهر، اظهار داشت: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از زمانی که بحث ویروس کرونا در سطح کشور مطرح شد با سازماندهی و اقشار مختلف داوطلب مردم اعم از برادر و خواهر توانسته نسبت به شهرها و محلات خدمات نسبتا مناسبی را ارائه دهد.

رزمجو ادامه داد: ما با راه‌اندازی ۳۸ کارگاه تولید ماسک و بطور روزانه تولید ۱۷ هزار ماسک در سراسر استان داشته و مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و اقشار مختلف مردم را از این طریق خدمات‌رسانی می‌کنیم.

وی بیان داشت: بیش از ۲ هزار مرکز و مکان مذهبی از جمله مصلی‌ها، حوزه‌ها، معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها توسط بسیجیان و با همکاری سایر نهادها، ادارات از جمله منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر ضد عفونی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: ما قرارگاه شفا و مبارزه با ویروس کرونا را با شرکت مسئولین سپاه استان بر اساس دستور فرماندهی کل سپاه فعال و عملیاتی کردیم و خوشبختانه تا به حال هم توانستیم در این موضوع خدمات نسبتا مناسبی ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما امروز از دو کارگاه بازدید داشته‌ایم، تصریح کرد: این کارگاه‌ها به صورت داوطلبانه و خودجوش و هزینه‌ها، ابزار و امکانات آن توسط خواهران جمع‌آوری و ماسک تولید می‌کنند.

رزمجو با تاکید بر اینکه تجربه ثابت کرده است که هر جا مشکلات این‌چنینی بوده و مردم خودجوش وارد شدند همچون هشت سال دفاع مقدس آن مشکل عمده رفع خواهد شد، گفت: امید است هر چه سریع‌تر این ویروس از کشور رخت بر بسته و سلامتی به مردم کشور ارزانی شود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false