×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استدعا دارم کاندیداها و هواداران آنها بنده را جهت خدمتگزاری به مردم و توسعه دشتی و تنگستان یاری کنند

به گزارش چغادک نیوز : پیام تقدیر ارسالی دکتر غلامحسین کرمی از مردم دشتی و تنگستان بعد از پیروزی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

مردم شریف وفهیم دشتی وتنگستان

باسلام وادای احترام

باعنایت به حضورگسترده پرشور توام با شعور شما بزرگان درانتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، موارد زیر به استحضار شما عزیزان می رساند:

از حضور همه مردم بزرگوار بویژه خانواده معظم شاهد و ایثارگران، سادات جلیل القدر، ائمه محترم جمعه و جماعات، بسیجیان ورزمندگان جان برکف، نیروی نظامی وانتظامی شجاع، روحانیت مکرم، فرهنگیان بافرهنگ، کارمندان مومن، بازاریان منصف، کشاورزان سخت کوش، عشایر شجاع و دلبر، ملوانان و صیادان و دریادل، ساحل نشینان باصفا، دانشجویان و دانش آموزان مطلع، جوانان آگاه، ورزشکاران
قهرمان، زنان فاطمی و مردان علوی وسایراقشارعزیزکه باحضورخودضمن لبیک به مقام معظم رهبری، مسئولیت اجتماعی وانقلابی خود را به خوبی ایفا نمودند کمال تشکر و قدردانی رادارم.

همانطور که مردم مومن و انقلابی حوزه انتخابیه استحضار دارند شروع ثبت نام و آغاز رسمی و قانونی را با نام خداوند کریم و توسل به ائمه اطهار به خصوص حضرت فاطمه زهرا علیه السلام و حضرت رقیه علیه السلام و شهدای عزیز به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و با نیت خدمتگزاری مردم صدیق و تشکیل مجلس انقلابی در راستای گام دوم انقلاب صورت گرفت.

پیروز واقعی شما مردم فهیم دشتی و تنگستان هستید و اینجانب به واسطه عنایت الهی و لطف شما خوبان به دلیل اعطای خدمتگزاری جدید خدای بزرگ را شاکرم و از مردم عزیز نیز التماس دعای همیشگی رادارم.

ضمن تشکر از سایر نامزدهای محترم و ستادهای انتخابیه و همراهان آنها که باعث گرم نمودن تنور انتخابات شدند، استدعا دارم که اینجانب را در انجام وظایف خدمتگزاری مساعدت نموده و با وحدت و همدلی و با استفاده از پتانسیل های منطقه به خصوص نیروهای کارآمد جهت توسعه و پیشرفت شهرستان های دشتی و تنگستان اقدام جدی به عمل آوریم.

همانطور که در زمان تبلیغات به وحدت شهرستان های دشتی و تنگستان تاکید شد، در طول ۴ سال نیز این موضوع از محورهای اصلی ستادهای مشورتی و گروه‌های تخصصی اینجانب در هر دو شهرستان خواهد بود و انشاالله می بایست عمل ما نیز موید آن باشد.

جهت تحقق وعده و قول هایی که در زمان تبلیغات و به مردم شریف داده شد تمامی گفته ها در قالب دستورالعمل عملیاتی تنظیم و با مشورت گروه‌های تخصصی و مشورتی شهر و روستا پیگیری جدی به عمل آمده و نتایج به استحضار مردم آگاه و دلسوز و فهیم شهرستان های دشتی و تنگستان خواهد رسید.

مجدد ضمن تشکر از همه مردم عزیز شهرستان های دشتی و تنگستان خواهشمندم که ضمن ارائه تذکرات پیشنهادات و رهنمود‌های لازم مارا از دعای خود محروم نفرمایند.

غلامحسین کرمی
منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه دشتی و تنگستان

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false