دلایل انتشار اخبار ورود میلیاردر پایتخت نشین به انتخابات دشتستان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دلایل انتشار اخبار ورود میلیاردر پایتخت نشین به انتخابات دشتستان

به گزارش چغادک نیوز: با داغ شدن تنور انتخابات و تمایل روزافزون افکار عمومی به محمدرضا دهقان فرد، بازار شایعات در جهت تخریب این کاندیدای انقلابی و مردمی هر ساعت شلوغ تر می شود تا به خیالی خام زمینه کاهش محبوبیت وی که ۲۴ سال در این استان و شهرستان دشتستان در کنار مردم و به مردم خدمت کرده فراهم کنند.

اگر تا دیروز با نظرسازی های جعلی به جای نظرسنجی ایشان را در جایگاه سوم قرار می دادند و نتیجه ای نگرفتند از روز گذشته پروژه ورود میلیاردر دشتستانی پایتخت نشین را به قصد تخریب دکتر دهقان فرد کلید زده اند.

گردانندگان این پروژه ها که چهار روز مانده به پایان زمان تبلیغات رسمی ، وجاهت نداشته مردمی و حتی نتیجه انتخابات را از دست داده اند، ناامیدانه در حال چنگ زدن به آبروی مردم هستند تا بتوانند با ایجاد یک سردرگمی. افکار عمومی را از وضعیت رقت بار خود که فاقد پایگاه مردمی هستند منحرف کنند.

محمد رضا دهقان فرد این روستازاده نخبه ، با سعی و تلاش و از طریق فعالیت پزشکی طی ۲۴ سال خدمت در استان بوشهر و شهرستان دشتستان ، اندوخته ای حلال جمع کرده و با وسواس شدید و جلوگیری از هرگونه بریز و بپاش و اسراف از ظرفیت های موجود برای کسب اعتماد مردمی تلاش می کند.

این در شرایطی است که نه نیاز به پایتخت نشین میلیاردر دارد و نه می خواهد با توهین به شعور مردم فرهنگ دوست دشتستان به دروغ بگوید که از طریق کمک های مردمی خرج ستاد انتخاباتی خود را در می آورد.

اگر تا دیروز همین تخریب گران با به به و چه چه به دنبال نشست هایی با میلیاردر پایتخت نشین در پایتخت و شهرستان دشتستان بودند و پس از مدتی سنگشان به ته چاه ندانم کاریشان خورد اکنون به دنبال این هستند که پژواک صدای غم انگیز ناامیدیشان را با تخریب کاندیدای مطرح جناب آقای دکتر دهقان فرد که شانس اول انتخابات دشتستان است در خود خفه کنند.

به راستی که بازنده اند این بی اخلاقان صحنه انتخابات که با وجود این که تا زمان اخذ ارا چهار روز دیگر مانده ولی چیزی جز تخریب رقبا در چنته ندارند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false