×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اطلاعیه شماره سه ستاد غلامعلی میگلی نژاد

به گزارش چغادک نیوز: متن بیانیه ارسالی شماره سه غلامعلی میگلی نژاد به این پایگاه خبری بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست

با عرض سلام به روان پاک بنیانگذار کبیر انقلاب و ارواح طیبه ی شهدا، و درود و ادب محضر شما مردم فهیم و شریف حوزه های بوشهر، گناوه و دیلم.

مفتخرم که اعلام نمایم در هر موقعیت و جایگاهی که از ابتدا تا به امروز قرار گرفته ام، قدمی جز برای پیشرفت و آسایش هم استانی ها برنداشته و جز دغدغه ی شما فکری در خاطر نداشته ام.

در این مقطع حساس ، بر اساس شرایط موجود و احساس تکلیفی که بر شانه هایم سنگینی می کرد عزم آن داشتم تا برای دفاع از حقوق حقه ی شما خواهران و برادرانم قدم در این راه بگذارم. اما بنا بر دلایلی ادامه ی راه میسر نشد.

حال بنا بر لزوم برگزاری پرشور انتخابات و اهمیت برگزاری هر چه باشکوه تر این حماسه ی ملی بنا به فرمایشات امام خمینی و رهبر معظم انقلاب بر خود واجب می دانم حضور خود در صحنه را حفظ کرده و از شما نیز درخواست کنم در این راه یاری گر من باشید.

به عرض شما یاران و همراهانم در سراسر حوزه ی انتخابیه می رسانم که با توجه به توان و تجربه ای که از ایشان سراغ دارم، اعلام دارم زین پس حمایت من متوجه دکتر علی افراشته ، که مرد مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار گرفته است، خواهد بود.

از شما دعوت می کنم دوم اسفندماه با حضور پای صندوق های رای برگ زرینی دیگری از کتاب انقلاب را رقم زده و زمینه ساز حماسه ای دیگر شوید.

برادر شما: غلامعلی میگلی نژاد

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false