چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۱۱/۲۳ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۱۱/۲۳

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که با اعلام حمایت شکرالله عطار زاده از ضرغام حیدریه کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم جوانان انقلابی گناوه، دیلم و خارگ در حال پیوستن به وی می باشند.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که در روزهای آینده چندین کاندیدای تائید صلاحیت شده در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم طی بیانیه ای به نفع حسین حیدری کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان بوشهر در حوزه بوشهر کناره گیری نموده و اعلام حمایت می کنند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که سید حسین کراماتی به عنوان مسئول ستاد مرکزی  سید مهدی موسوی زاده کاندیدای حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه معرفی شده است و علی مهراب زاده به عنوان مسئول ستاد عسلویه، محمد مجیدی مسئول ستاد کنگان، حسین حمیدی ستاد دیر و احمد مهاجر نیز به عنوان مسئول ستاد شهرستان جم وی منصوب شده و در این راستا ۳۱ ستاد در اولین روز تبلیغات راه اندازی خواهد شد.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن که گروه تلویزیونی هشتگ تی وی در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تلاش های زیادی را بخرج داده و هم اکنون دفتر این گروه تلویزیونی محل رفت و آمد اکثر کاندیداها در حوزه های مختلف استان می باشد که با بهره گیری از تیمی حرفه ای اقدام به تولید محتوای انتخاباتی پرداخته که در تبلیغات انتخابات نیز در معرض دید مردم از سوی کاندیداها قرار می گیرد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که بعد از اعلام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان از غلامحسین کرمی در حوزه دشتی و تنگستان، اقشار مختلف مردمی از جمله بانوان، ورزشکاران، قشرهای مختلف مذهبی، عشایر و.. از وی اعلام حمایت نموده اند و در این راستا در اولین روز تبلیغات ۱۴ ستاد شهری  و ۵۲ ستاد مردمی در روستاها اعم از برادران و خواهران راه اندازی خواهد شد.

شنیده می شود جامعه متحد جوانان ایران اسلامی استان بوشهر دبیران خود را در شهرستانها معرفی کرده است و بر این اساس جواد قره باغی مسئول دبیر جامعه جوانان دیلم، مصطفی سلیمی مفرد مسئول شهرستان بوشهر، مسلم مختاری مسئول ستاد شهرستان دشتستان،  مهدی بهمنیاری مسئول ستاد شهرستان گناوه معرفی شده است.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد؛ آقایان عدالت خواه، رضا جمالی وخانم راشدی از اعضا هیئت رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان بوشهر به همراه تعدادی از اعضا این شورا از جمله سیدحسین رفاهی رئیس شورا، حمید رفاهی، خانم رمضانی، حیدر غریبی، حسین بهزادی و…. اعتراض خود را طی بیانیه ای به شورای ائتلاف استان و نهاد انقلابیون تهران ارسال کرده که بدون نظر خواهی ودعوت از آنها و بدون برگزاری جلسه نفراتی سودجو خبراعلام حمایت این شورا را اعلام کرده اند.

شنیده ها حاکی است نورالله آذرخش رئیس ستاد انتخاباتی اسکندر بهروزی کاندیدای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم مسئولین ونیروهای فعال ستاد آقایان وبانوان را انتصاب ومعرفی نموده وتعداد ۹۵۰ لیدر را در این حوزه انتخابیه بکار گرفته و طی رایزنی هایی که رئیس ستاد این کاندیدا با مقامات انقلابی ارشد کشوری داشته است بزودی چندین نفر از این مقامات از اسکندربهروزی  طی بیانیه ایی اعلام حمایت خواهند کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false