×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
لیست حمایتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر اعلام شد

به گزارش چغادک نیوز: متن بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر (اعلام نظر شماره یک ) ارسالی به این پایگاه خبری بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یأمرکم ان تؤدوالامانات الی اهلها و اذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل ان الله نعما یعظکم به ان الله کان سمیعا بصیرا(سوره ی مبارکه ی نساء؛ ،آیه ی مبارکه ی۵۸)

مردم بزرگ و انقلابی استان بوشهر، سلام و توجهات پروردگار بلند مرتبه ی بی همتا، هدیه به شما که در آستانه ی چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور حماسی خود در میدان گرامیداشت و حراست از انقلاب اسلامی خویش مصمم تر از پیش، شرافتمندانه حضور یافتید و قهرمانانه و همگام با قاطبه ی ملت بزرگ ایران، به اطاعت از ولی امر مسلمین، دشمن را مأیوس و بدخواهان را منکوب کردید.

اکنون در آستانه ی برگزاری یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی فرزندان و ارادتمندان شما در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر، پس از ماهها تلاش و شور و بحث و پیگیری امور مربوط به انتخابات مجلس یازدهم و شناسایی داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم ، با رویکرد انقلابی و تالیف بین آنها به پایان این مرحله از کار خود نزدیک شده اند، گزارش و نتیجه ی کار خود را به شرح زیر ، به استحضار شما بزرگ زنان و مردان انقلابی، می رسانند.

فرزندان و ارادتمندان شما از ابتدای گردهم آمدن در این شورا- اگر چه به عشق خدمت و به شوق فرمانبری و ادای دین به مردم و اطاعت از خدای مردم، در این میدان گام نهادند- با ناملایمات عدیده ای روبه رو شدند و سختی های فراتر از حد انتظار را با ذرات وجود خود احساس کردند. چون به قصد خدمت به این امر روی آورده بودند، تلاش کردند با سوگندی که خورده بودند در مسیر درست پای بگذارند و راه غبارآلود را نپیمایند. با ناملایمات بسازند و ملایمات را برای به کرسی نشاندن دموکراسی مبتنی بر آموزه های دینی فراچنگ آورند.

در استان و فرا استان برخی از تکروی ها و کج سلیقگی ها را دیدند و بار مرارت موانع را کشیدند تا به همگان بقبولانند که کار گروهی و پذیرش خرد جمعی دست آوردی دلخواه خواهد داشت.

بودند کسانی که می خواستند شورا به میل افراد بگردد و بر مسیر خواست اشخاص برود اما عزم غالب اعضای شورا آن ناراستی را نپذیرفت و کاستی را برنتافت. برخی بر این عقیده بودند که شورا را به ستاد انتخاباتی کسانی بدل کنند و اعضای شورا به جای این که افراد بی طرف مورداعتماد مردم در تسهیل راهسپاری انقلابیون برای شناخت نامزد اصلح و حضور حداکثری در انتخابات باشند، به مبلغان افراد بدل کنند. چنین رویکردی به اصل کار و بنیاد عمل صالح در انتخابات لطمه می زد که فرزندان ارادتمند شما، بر موضع خود ماندند و رنج فراوان را تحمل کردند.

در چگونگی عملکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر، به علت دخالت های عدّه ای ظاهراً ذی نفع در استان و جانبداری های بخشی از شورای فرا استان، اختلال هایی پیش آمد و نیرو و زمان و فرصت هایی از دست رفت که در این مجال و مقال پرداختن به آنها را به نفع جریان انقلابی نمی دانیم و چشم و بیان و قلم خود را بر آنها می بندیم.

دخالت ها و جهت دهی های ناصواب برخی در امور شورا و اتهام زنی ها و شایعه پراکنی ها و ایجاد فشار روانی در فضای مجازی علیه شورا ، روند کار این تشکل نوپا را دچار اختلال می کرد که با خویشتن داری و بردباری، سعی شد – علی رغم میل آن کسان- از هرگونه تشتت در فضای جامعه و اذهان عمومی پرهیزشود. آنجا که بایست از اعضای راست کردار شورا و نیز کیان شورا دربرابر ناراست گویی ها، دفاع کنیم؛ برای حفظ آرامش و سلامت ذهن مردم عزیزمان، سکوت اختیار کردیم و البته شکایت به درگاه خدای احکم الحاکمین بردیم و خود را به آن خیرالحافظین سپردیم. برخی سعی داشتند و دارند با بداخلاقی های سیاسی و سیاسی کاری های شبه انقلابی، جریان انقلابی استان را مصادره کنند و بدین روی همه چیز و همه کس را به همان چشمی که می خواهند می بینند و به شکلی که می جویند ترسیم می کنند. ضمن اعلام این حقیقت که خطر این افراد بسیار نگران کننده است ، داوطلبان محترم نمایندگی مجلس را یادآور می شویم که از آسیب های این افراد خود را در امان دارند زیرا چنین کسان، نه شیفته ی شما از سر شایستگی خدمتند که در جوار شما، برای خویش درپی فرصتند.

ما در تمام این مدت نیش خنجر زبان ها و زخم شمشیر بیان ها را تحمل کردیم تا سیمای دلخواه وحدت رخ نماید و تفرقه ای که مدعیان، وحدتش می خوانند، چهره نگشاید. نابرادری های عامدانه را تحمل کردیم و در پی این بردباری ها – اکرچه معلوممان بود- بیش از پیش معلوممان شد که خدمت در نظام اسلامی و در مسیر انقلابی، جوانانی چون شهید حججی، دلیرمردانی چون شهید علیرضا ماهینی، استکبارستیزانی همانند شهید نادر مهدوی و سرداران جان برکفی به سان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می خواهد.

بر ما معلوم شد که انقلاب اسلامی ایران را رحمت و قدرت ولطف پروردگار در قالب رهنمودها و رهبری های حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و جانفشانی های مریدان معظم له و خون شهیدان راه حق و حضور مستمر و خستگی ناپذیر شما مردم انقلابی و استکبارستیز، محافظت کرده است.

شما مردم سربلند و بی آلایش بدانید که این شورا از آغاز کار، تمام همت و عزم خویش را برای صیانت از جریان انقلابی مصروف داشت. آن گونه که مقرر شده بود که گزینش نهایی کاندیداها ، بر اساس نظرسنجی علمی و شفاف و معتبر صورت گیرد و شورای استان نیز در جریان کار باشد، اما در این میان چند رویداد مشاهده شد که بر سلامت کار خدشه وارد می کرد؛ مانند:

۱٫ مقرر شده بود شورای استان در تارخ معینی (۱۴ دی ماه) اسامی داوطلبان پذیرای تعهدنامه ی شورا را برای قرارگرفتن در لیست نظر سنجی در اختیار شورای مرکز قراردهد، که با چهار روز تأخیر این کار انجام شد، اما با کمال تعجب وقتی که نامزدی حدود یک ماه پس از تاریخ مذکور امضای تعهدنامه را تقاضاکرد و مرکز با امضای ایشان موافقت نمود و نام ایشان را برای افزودن به لیست نظرسنجی درخواست کرد و نام ایشان ارسال شد؛ بلافاصله(حدود یک شبانه روز) پس از درج نام وی در لیست امضا کنندگان، اعلام کردند که نظر سنجی استان آماده است و دربسته ای، در حال ارسال است.

۲٫ نتایج نظرسنجی که مقرر کرده بودند در اختیارشورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قرار گیرد و طی فرایند تعریف شده ، با تشکیل کمیته ی خاص، به اطلاع کاندیداها برسد، پیش از آنکه به استان برسد در اختیار کسانی خارج شورا قرار گرفته بود و ما از طریق آنها از نتیجه ی نظرسنجی آکاه می شدیم!!

۳٫ مستندات و شیوه ی نظرسنجی و جامعه ی آماری را به آگاهی شورای استان نرسانده اند.

۴٫ اعلام کرده بودند که نظرسنجی را صدا و سیما انجام می دهد، که طبق بررسی ها صدا و سیما این کار را انجام نداده است.

۵٫ قراربود شیب نظرسنجی در نظرسنجی لحاظ شود و این مشروط به انجام دو یا سه مرحله نظرسنجی در همه ی حوزه های انتخابیه است که عملا چنین اتفاقی نیفتاده است.

۶٫ در تحلیل نظرسنجی – که البته بعد از دیگران به دست ما رسیده- به صراحت آمده است در بوشهر بیش از یک کاندیدا مورد نظر باشد.

این موارد و موارد دیگری که از بیان آن خودداری می کنیم، بذرعدم اعتماد را در زمین ذهنمان افشاند و شورا به این نتیجه رساند که نظرسنجی مسیر طبیعی خود را نپیموده است؛

بنابر این شورا با رأی قاطع، پیشنهاد برخی از اعضا را مبنی بر تصمیم گیری درون استنانی تصویب کرد. نتایج حاصل از این اقدام ، تعیین کاندیداهای چهار حوزه ی انتخابیه به شرح زیر است که بنا به شرایط خاص هر حوزه ی انتخابیه و رصد شرایط میدانی آن، همچنین تعداد کاندیداهای انقلابی و سطح حساسیت نگاه مردم به آنها و نیز چینش دیگر داوطلبان حاضر در صحنه، به اطلاع شما مردم انقلابی استان می رسانیم و این نکته را ابراز می داریم که دقت نظر و قدرت تشخیص شما را همواره مد نظر داشته ایم. بدین جهت انتخاب کاندیدای اصلح و نهایی را در حوزه هایی که بیش از یک کاندیدا معرفی کرده ایم ، به شما ولی نعمتان خود وا می گذاریم. البته اگر در مدت باقی مانده به نتیجه ی جدیدی دست یافتیم، آن را نیز به شما مردم شریف استان اعلام می کنیم.

توجه داشته باشید که عنوان حوزه ها و نام کاندیداها بر اساس حروف الفبا تنظیم شده است:

الف) حوزه ی بوشهر، گناوه و دیلم آقایان:
۱٫ جعفری اصغر
۲٫ جمیری عبدالکریم
۳٫ حیدری حسین
ب) حوزه ی دشتستان، آقایان :
۱٫ دهقان فرد محمدرضا
۲٫ رضایی ابراهیم
۳٫ مختاری غلامرضا
۴٫ مزارعی ایرج
ج) حوزه ی دشتی و تنگستان، آقایان:
۱٫ زینبی علی
۲٫ کرمی غلامحسین
د) حوزه ی کنگان دیر، جم و عسلویه:
آقای احمدی موسی

والسلام علیکم و رحمه الله
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false