×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۹۹ پروژه با ۹۱ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

به گزارش چغادک نیوز از جم، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جمع مردم شهرستان جم با تبریک ایام‌الله دهه فجر و با بیان اینکه طرح‌های مهمی در ایام دهه فجر در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح شده است اظهار داشت: در این ایام ۵۷ پروژه اقتصادی با اعتبار ۸۰۴ میلیارد ریال و ۶۱۴ پروژه عمرانی با ۷ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح شده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهرستان جم افزود: در دهه فجر ۹۹ پروژه عمرانی با ۹۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان جم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

استاندار بوشهر افزود: از این تعداد ۸۳ پروژه با ۵۱ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با ۴۰ میلیارد تومان عملیات  آن در شهرستان جم  اجرایی شده است.

گراوند با اشاره به طرح‌های گازرسانی خاطرنشان کرد: ۳ پروژه گازرسانی با ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان جم  افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه در  همه شهرستان‌‌های ۱۰گانه استان بوشهر طرح‌های عمرانی، تولیدی و اقتصادی اجرا و افتتاح می‌شود گفت: زیرساخت‌ها در همه بخش‌ها افزایش یافته در دهه مبارک فجر ۹۶۰ میلیارد ریال پروژه در دیر مورد بهر‌ه‌برداری قرار گرفته و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه  ۸۵ درصد اعتبارات افتتاح و ۱۵ درصد دیگر مربوط به آغاز عملیات اجرایی است بیان کرد: در مجموع در شهرستان دیر شاهد افتتاح ۸۸ پروژه با ۸۱ میلیارد تومان پروژه و آغاز ساخت ۹ پروژه با ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان  هستیم.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false