×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جانشین فرمانده کل سپاه: آمریکایی‌ها در تمام اقدامات نظامی علیه ایران‌‌ بدون استثنا با شکست روبه‌رو شده‌اند

به گزارش چغادک نیوز از قم، سردار علی فدوی ‌در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در نمازخانه مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت عمل به تکلیف ملت ایران به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: مراسم ۲۲ بهمن امسال با مراسم چهلم حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است، خداوند دل‌های بیش از ۵۰ میلیون نفر را آن چنان معطوف جبهه انقلاب اسلامی کرد که مراسم تشییع حاج قاسم بسیار عظیم برگزار شد و دل‌های مشتاق به یاد ایشان به خیابان‌ها آمدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: به برخی از افرادی که سال‌های طولانی با حاج قاسم رفیق بودند و با ایشان همکاری می‌کردند گفتم که بروید به این نکته برسید که حاج قاسم چه اقدامی کرده بود که خداوند میلیون ها نفر را معطوف ایشان کرد.

سردار فدوی بیان کرد: آمریکا و حامیان وی نمی توانند یک مورد بگویند که اقدام نظامی علیه ایران اسلامی انجام و به پیروزی رسیده باشند بلکه در همه موارد بدون استثنا با شکست روبه‌رو شدند، حتی در یمن وسوریه و لبنان وعراق و کشورهای منطقه هراقدامی کردند بدون هیچ دستاوردی بوده است.

وی تصریح کرد: شیعیان یمن رژیم سعودی را ذلیل کردند و در آخرین اقدام ۲ هزار نفر را اسیر کردند، نیروهای یمنی فاقد ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی هستند ولی به لطف الهی به موفقیت رسیدند که علت آن مقاومت در برابر ظلم و زور است و عمل به تکلیف الهی است.

وی تصریح کرد: شهدا خودشان راه جهاد را انتخاب کردند و با ذوق و شوق در این مسیر گام برداشتند، جایگاه شهدا به خوبی مشخص شده است و جانبازان نیز دارای اجر و جایگاه بسیار بالایی دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شهادت بالاترین درجه عاقبت بخیری است، افزود: کارهایی که خداوند با شهدا می کند هیچ چشمی مشاهده نکرده و هیچ گوشی نشنیده و اجر و پاداش بسیار عظیمی دارند.

سردار فدوی بیان کرد: انقلاب اسلامی یعنی اسلام  و نخستین کلمه ای که امام راحل بیان کردند درباره اسلام بود و همواره سخنان و عمل ایشان در راستای تبیین دین اسلام بود.

منبع :تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false