×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تمامی جریانات سیاسی در لیست تأیید صلاحیت‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان حضور دارند

خلیل رضایی در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: آمار ثبت نام داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره دهم ۵۶٪ رشد داشته و تا کنون ۹۸ نفر از داوطلبین توسط شورای نگهبان صلاحیت آنان احراز گردیده است در حالی که در انتخابات گذشته در سال ۹۴ مجموعاً تعداد ۵۳ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان در عرصه انتخابات حضور داشته‌اند.

قائم مقام و سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر افزود: افراد تأیید شده بعضاً دارای شرایط حداقلی مندرج در قانون می‌باشند و مطمئناً مردم بصیر و انقلابی براساس شاخص‌ها و معیارهایی که مدنظر دارند کاندیدای اصلح را از بین نامزدهای حوزه انتخابیه خود انتخاب خواهند نمود.

سخنگوی هیأت نظارت شورای نگهبان در استان پیرامون ثبت شکایت مجدد داوطلبان عنوان کرد: طبق قانون در این مرحله، صرفاً داوطلبینی که صلاحیت آنان در هیأت مرکزی تأیید ولی اخیراً در شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند (رد اولی‌ها) می‌توانند اعتراض و شکایت خود را جهت بررسی مجدد توسط شورای محترم نگهبان تا تاریخ ۱۴/۱۱/۹۸ ارایه نمایند.

رضایی با بیان اینکه تمامی جریانات سیاسی در لیست تأیید صلاحیت‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان حضور دارند، اضافه نمود: در بررسی صلاحیت‌ها خط کشی سیاسی و جناحی به هیچ عنوان وجود نداشته و صرفاً ملاک و معیار بررسی ها، قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و هم اکنون نیز شاهد حضور افرادی با گرایش‌های مختلف سیاسی می‌باشیم؛ این نهایت بی انصافی و بد اخلاقی سیاسی است که برخی افراد در مصاحبه‌ها و یا اظهارنظرهایشان در فضای حقیقی یا مجازی، شورای نگهبان را متهم به جانبداری از طیف خاصی می‌نمایند.

قائم مقام هیأت نظارت بر انتخابات استان در پایان افزود: امید است در فضای امن و آرام، شاهد حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه مردم عزیز استان در انتخابات دوم اسفندماه باشیم. ان شاءالله

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false