×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اکبر توسلی رئیس ستاد هوایی در بوشهر : اندک آبرویی که دارم را برای توسعۀ استان به میدان آورده‌ام

به گزارش چغادک نیوز: اکبر توسلی عضو شورای شهر بوشهر است که به کمپین انتخاباتی غلامرضا هوایی پیوسته و به عنوان رئیس ستاد شهرستان بوشهر در کمپین تبلیغاتی غلامرضا هوایی تعیین شده است.

اکبر توسلی با انتشار بیانیه ای که در اختیار چغادک نیوز قرار داده است، پیوستن رسمی خود به کمپین تبلیغاتی غلامرضا هوایی را اعلام کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

شهروندان سربلند شهرستان بوشهر

بار دیگر موسم انتخاب و اعتماد فرا رسیده است و ایران در یکی از فرازهای تاریخی اش در آستانۀ انتخاباتی دیگر قرار گرفته است. انتخاباتی مهم برای استان و به ویژه برای حوزۀ بوشهر، گناوه و دیلم که تبعات هر تصمیم یکایک ما که بر این مرز و بوم کهن عشق می ورزیم، می تواند تا سال ها باقی بماند. شاید در این هنگامه، عافیت آن باشد که گوشه ای بنشینی و سر کار خویش گیری؛ اما حس مسئولیت نمی گذارد که نگران سرنوشتمان و حقمان نباشیم.

اگر امروز در نزد شهروندان سرافراز بوشهر، اندک آبرویی دارم، بی تردید به لطف خداوند و محبت مردم وفادار این دیار است و اگر این سرمایۀ گران سنگ را به دست می گیرم و از دکترغلامرضا هوایی در انتخابات پیش رو حمایت می کنم از آن روست که این استاد دانشگاه صنعتی امیر کبیر را آن گونه دیدم که منطق توسعه را می شناسد، پاکدست، توانمند و صادق است. درکی عینی از مناسبات قدرت در سطح کلان دارد و فراتر از منازعات سیاسی مرسوم، با دانش و تخصص لازم نه تنها برای توسعۀ حوزۀ بوشهر، گناوه و دیلم که برای توسعۀ استان بوشهر با قدرت و دانایی و در عین حال توانایی پا به عرصه نهاده است.

اینجانب با اشرافی که بر بحران های ریز و درشت حوزۀ شهرستان بوشهر دارم و می دانم که در بخش های مختلف آن و از جمله حوزۀ مدیریت شهری به دلیل فقدان نگاه توسعه محور و تخصصی، چه لطمات جبران ناپذیر و چه تأخیرها و عقب افتادن های خسارت باری به بوشهر تحمیل شده است، حضور دکتر غلامرضا هوایی را فرصت بسیار مغتنمی برای جبران بخش مهمی از این نا بسامانی ها قلمداد می کنم و امید واثق دارم چنانچه ایشان مورد اعتماد عموم شهروندان بوشهر و گناوه و دیلم قرار بگیرد، با علم به توانایی ایشان خصوصا در مدیریت شهری، شاهد رنج شرم آور شهروندان مظلوم بوشهری نخواهیم بود.

ارادتمند شما ؛

اکبر توسلی
نماینده مردم فهیم بوشهر در شورای شهر

قابل ذکر است یازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود و یکی از حساس ترین حوزه های رقابتی استان بوشهر، حوزۀ مرکزی و شمال استان است که رقابت تنگاتنگی میان نامزدها را پدید آورده است. غلامرضا هوایی یکی از نامزدهای حوزۀ بوشهر، گناوه و دیلم است که عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران است و دکتری مهندسی عمران دارد. دکتر هوایی سال ها در پست های متعدد و مختلف محلی و کشوری خدمت کرده است و از مهمترین سمت های وی می توان به معاونت وزارتخانه راه و شهرسازی، ریاست شورای عالی مناطق آزاد و معاونت عمرانی استانداری هرمزگان اشاره نمود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false