شرح حالی بر یک تکذیبیه | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شرح حالی بر یک تکذیبیه

به گزارش چغادک نیوز: عصر دیروز ابتدا متنی واتس آپی توسط نصراله شفیعی روزنامه نگار کهنه کار آبپخشی  با عنوان تکذیبیه روی شماره این پایگاه خبری ارسال شد.

متن ارسالی که از جانب معاون امور استانهای شورای ائتلاف تنظیم شده بود، پس از ارسال ، شفیعی طی تماسی خواهان انتشار متن تکذیبیه گردید که توسط مدیر مسئول چغادک نیوز عنوان شد با توجه به شخصیت حقوقی قدیمی بایستی متن در سربرگ شورای ائتلاف، ممهور به مهر و امضا وی به این پایگاه ارسال تا نسبت به درج ان اقدام شود.

پس از مدتی وی با عنوان حقوقی معاون شوای ائتلاف اصولگرایان در کاغذ عادی و بدون مهر، متنی که متضمن توهین و تهدید بود به واتس آپ این پایگاه توسط جناب شفیعی ارسال شد.

هر چند این شورا توسط ماده ۱۰ احزاب تایید نشده و در استان بوشهر  رسمیت ندارد  اما ادبیات خشن ،توهین آمیز و همراه با عصبیت  نویسنده خود گویای اثرگذاری اصل خبر است.

در گفتگویی که نصراله شفیعی عضو هیئت موسس شورای ائتلاف با مدیر این پایگاه خبری انجام داد وی صراحتا تایید و اعلام نمود که خانواده جمیری خود به فرودگاه برای مهمانشان آمده بودند و در چهار چوب استقبال رسمی هئیت موسس از معاون مذکور نبوده است.

البته مجددا تاکید می شود هر گونه جوابیه ای باید  در چهار چوب قانون و با سربرگ رسمی ممهور به مهر شورای ائتلاف اصولگرایان باشد که متن ارسالی فاقد چنین مشخصاتی است و این نشانه ناآشنایی این شورا به اصول اولیه حقوقی و حرفه ای است.

بلا شک این پایگاه خبری نیز حق اقدام قانونی در تهدید و توهین مکتوب معاون امور استانهای شورای ائتلاف اصولگرایان را برای خود محفوظ میدارد.

لازم به ذکر است تعدادی از کاندیداهای انقلابی از برخی افراد، نحوه انتخاب آنان و عملکرد برخی اعضای شورا، نارضایتی خود را به این پایگاه خبری انعکاس داده اند که در روزهای آتی به آن خواهد پرداخت./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false