جزئیات تیراندازی مردان نقاب‌دار در خیابان خاتم‌الانبیاء/ یک کشته و ۲ مجروح در پی حادثه/”تروریستی نبود” | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جزئیات تیراندازی مردان نقاب‌دار در خیابان خاتم‌الانبیاء/ یک کشته و ۲ مجروح در پی حادثه/”تروریستی نبود”

به گزارش چغادک نیوز: سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تیراندازی مرگبار در خیابان قصرفیروزه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعتی قبل خبری مبنی بر تیراندازی در خیابان قصرفیروزه، خیابان خاتم الانبیاء به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت مأموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: مأموران با حضور در محل حادثه به تحقیقات از شاهدان عینی پرداختند که شاهدان اعلام کردند یک دستگاه پژو پارس با چهار نفر سرنشین در حالیکه سر و صورت خود را پوشانده بودند و سلاح سرد و کلاشنیکف همراه داشتند، در محل حادثه اقدام به شلیک حدود ۱۵ تیر کردند.

وی تصریح کرد: بر اثر این تیراندازی مردی حدوداً ۲۷ ساله از ناحیه شکم و کمر و پسری حدوداً ۱۳ ساله از ناحیه دست و پا مجروح شده بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین بر اثر این حادثه یک راننده اسنپ که در آنجا و در خودروی خود حضور داشت، به علت اصابت تیر در دم جان باخت.

هداوند خاطرنشان کرد: پرسنل آگاهی و مأموران کلانتری در صحنه جرم حاضر شدند و بررسی اولیه نشان داد علت این حادثه اختلاف ضاربان با مالکان قهوه‌خانه بوده است.

وی با رد هرگونه موضوع امنیتی و تروریستی در این حادثه، متذکر شد: دو نفر از ضاربان شناسایی شده و در پی دستگیری آنها هستیم.

به گفته این مقام انتظامی، قهوه‌خانه مذکور نیز پلمپ شده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false