×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
در آزمون پتروشیمی تخت جمشید سهمیه ۵۰درصد متقاضیان استانی لحاظ می شود

فرماندار عسلویه گفت: با دستور استاندار و پیگیری های بعمل آمده، در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه سهمیه ۵۰درصد متقاضیان استانی اعمال خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، شنبه شب در تماس با ایرنا افزود: این شرکت در اطلاعیه قلبی خود هشتم الی هجدهم اردیبهشت ماه را زمان ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری ، بیست و هفتم را برای دریافت کارت ورود به جلسه و هفته آخر ماه جاری را نیز آزمون کتبی در تهران اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: پارسال سهمیه ۵۰درصدی فرصت های شغلی فازهای پارس جنوبی ، شرکت نفت وگاز پارس و پتروشیمی ها به نیروهای بومی استان بوشهر اختصاص یافت و درسال جاری نیز این مهم عملیاتی خواهد شد.

وی اظهارداشت: شرکت پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه هنوز به بهره برداری نرسیده است و آزمون استخدامی نیز در راستای تامین کادر مورد نیاز براساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی خود، از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی مختلف نیرو جذب خواهد کرد.

فرماندار عسلویه گفت: مزیت اشتغال در شرکت های پتروشیمی در زمان احداث، جذب و ماندگاری نیروها در زمان بهره برداری در همان پروژه است.

اسماعیلی افزود: در خصوص محل برگزاری آزمون نیز مقرر شد با افزایش تعداد ثبت نام کنندگان استانی که پیش بنیی می شود محقق شود آزمون همزمان در بوشهر نیز برگزار شود.

عسلویه در فاصله ۲۸۵کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده است و میزبان طرح های توسعه ای میدان گازی پارس جنوبی است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false