نظر وزیر اطلاعات درباره آزادی بیان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نظر وزیر اطلاعات درباره آزادی بیان

وزیر اطلاعات افزود: فضا باید برای مردم به گونه ای باشد که هرکسی حرف خودش را بزند و در عین حال با هم برادر و برابر و هم دل و هم زبان باشند، اما اگر هم حرفی درست نباشد باید با دلیل و منطق پاسخ آن داده شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت الاسلام سید محمود علوی شامگاه چهارشنبه در اجتماع مردم میان شهر فسا با گرامیداشت ولادت امام جواد(ع) گفت: وجود رهبری برای جامعه برکت است و هر زمان که جامعه ما در معرض آسیب قرار گیرد، رهبر معظم انقلاب با تدبیر این مشکلات را برطرف می کنند.

وی با اشاره به اینکه گاهی دشمن با زبان دین وارد می شود تا به اعتقادات و ارزش های جامعه ضربه بزند، گفت: باید همه هوشیار باشیم تا در دام دشمنان گرفتار نشویم.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دولت یازدهم اهل شعار دادن و شلوغ بازی نیست گفت: این دولت آمده تا با حل مشکلات در مردم امید ایجاد کند آن هم در شرایطی که صادرات نفت پایین آمده و اقتصاد ما زیر فشار است.

حجت الاسلام علوی گفت: در دولت یازدهم همه جریان های سیاسی ازجمله اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل در کنار هم فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات پشتیبان مردم است و مردم باید زیر چتر رهبری و ولایت احساس امنیت و آرامش کنند، گفت: دشمنان ما باید ترس و وحشت داشته باشند آنهایی که بمب به خود می بندند و عملیات انتحاری انجام می دهند، ما با آنها به شدت برخورد می کنیم.

وزیر اطلاعات افزود: فضا باید برای مردم به گونه ای باشد که هرکسی حرف خودش را بزند و در عین حال با هم برادر و برابر و هم دل و هم زبان باشند، اما اگر هم حرفی درست نباشد باید با دلیل و منطق پاسخ آن داده شود.

حجت الاسلام علوی افزود: رهبر معظم انقلاب، رهبر همه  گرایشها و همه  مردم است و همه باید زیر سایه رهبری از برکات آن بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خودگفت: کار را باید کارآفرینان که همان مردم هستند ایجاد کنند و دولت هم باید کمک و برنامه ریزی در این رابطه داشته باشد تا برای جوانان شغل ایجاد شود و الان دولت دارد این کار را می کند.

وزیر اطلاعات گفت: باید فضا آزاد باشد دانشجو بتواند هرسوالی بپرسد و استادان جواب آن ها را بدهند و هیچ کس نترسد و فضا باید آرام باشد و مردم و کارآفرینان کارآفرینی کنند.

حجت الاسلام علوی گفت: اگر به مردم بها و شخصیت بدهیم مردم خودشان امنیت را برقرار می کنند.

وی گفت: امروز وزارت اطلاعات با کمک نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و مرزبانان، امنیت کامل کشور را برقرار کرده و درحالیکه دور تا دور کشور آتش و خون است اما مردم ما در امنیت و آرامش به سر می برند البته افرادی هم بوده اند که قصد خراب کاری داشته اند ولی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام مانده اند.

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false