×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
روز شلوغ کفاشیان در شب انتخابات AFC

رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از دیدار با رؤسای فدراسیون چند کشور آسیایی امشب با رؤسای فدراسیون‌های ژاپن، عمان و قطر نیز دیدار کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی کفاشیان قرار است فردا به عنوان نماینده منطقه آسیای میانه برای کسب کرسی نایب‌ رئیسی در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کند امروز، روز شلوغی را در منامه‌ی بحرین سپری کرد.

کفاشیان علاوه بر اینکه امروز در مورد مسائل مختلف با رؤسای فدراسیونهای فوتبال کره جنوبی،‌عراق، سوریه و افغانستان در دیدارهای خود به صحبت پرداخت، امشب همچنین با رؤسای فدراسیون‌های ژاپن، عمان و قطر نیز دیدار داشت که از این جهت این دیدارها پر اهمیت به شمار می‌رود که رؤسای فدراسیون قطر و عمان از نامزدهای حضور در انتخابات هستند و این دو با کفاشیان برای حمایت وی از آنها به اخذ رأی فوتبال ایران در انتخابات فردا رایزنی پرداختند.

همچنین رئیس فدراسیون ژاپن که فدراسیون تحت امرش رابطه خوبی با فوتبال ایران دارد نیز با علی کفاشیان دیدار کرده تا این دو پیگیر تفاهم‌نامه امضا شده بین فدراسیون دو کشور و ادامه همکاری و روابط مناسبات دو کشور باشند.

در این تفاهم‌نامه آمده است که فدراسیون‌ کشورهای ایران و ژاپن در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری دیدارهای دوستانه و برگزاری کمپ‌ها و اردوهای مختلف تیم‌های کشور خود در کشور مقابل با هم به همکاری و تبادل‌نظر بپردازند.

برهمین اساس امروز کفاشیان در شب انتخابات AFC روز بسیار شلوغی را سپری کرد چون خیلی از رؤسای فدراسیون‌ها سعی می‌کردند با وی دیدار کنند و رأی ایران را برای حضور در انتخابات بگیرند. در واقع امروز روزی بود که کشورهای مختلف آسیایی برای جلب رأی ایران با رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به رایزنی و لابی پرداختند.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false