×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اقدام دانشجویان در مقابل کنسولگری افغانستان در جهت احقاق مطالبه رهبر انقلاب است/ بسیج دانشجویی از هرگونه اقدام مطالبه‌گرانه در جهت منویات رهبری حمایت می‌کند

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب که مطالبه‌گری را شان دانشجویان می‌دانند و این مهم را همیشه به آن‌ها توصیه کرده‌اند، بسیج دانشجویی از هرگونه اقدام مطالبه‌گرانه و عدالت خواهانه دانشجویان در جهت تحقق منویات رهبری حمایت می‌کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در زاهدان، گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب که مطالبه‌گری را شان دانشجویان می‌دانند و این مهم را همیشه به آن‌ها توصیه کرده‌اند و همچنین خود ایشان نیز این مطالبه را دارند که در راه تحقق عدالت باید مطالبه‌گر باشید، بسیج دانشجویی از هرگونه اقدام مطالبه‌گرانه و عدالت خواهانه دانشجویان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حمایت می‌کند.

 

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های بسیج دانشجویی تحقق نهضت مطالبه‌گری در سطح جامعه است.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اقدامی که چند روز قبل از جانب دانشجویان و جمعی از مردم استان در مقابل کنسولگری افغانستان شکل گرفت یکی از جمله مصادیق فرمایش رهبر معظم انقلاب دانسته و از این حرکت مطالبه‌گرانه حمایت می‌کنیم.

 

کیخا تصریح کرد: لازم است این توضیح داده شود که این حرکت نه یک تجمع سیاسی و اعتراضی، بلکه یک اقدام نمادین برای بدرقه رئیس جمهور محترم افغانستان بود.

 

وی ادامه داد: قرار بود در ادامه این حرکت، طوماری که به امضای جمع کثیری از مردم مظلوم سیستان رسیده و توسط دانشجویان این شهرستان به زاهدان انتقال داده شده بود، تحویل سرکنسول افغانستان شود تا مطالبه به حق مردم در خصوص حق‌ آبه هامون به سمع و نظر مقامات افغانستان و مردم دوست این کشور برسد.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این حرکت ارزشمند در کمال آرامش و در اوج احترام در حال برگزاری بود که متاسفانه برخورد نامناسب تعداد اندکی از مسئولین حاضر در محل، موجب خلل در این حرکت مردمی شد، اما با خویشتن داری دانشجویان به بهترین شکل به پایان رسید و قرار شد طومار گردآوری شده تحویل نماینده ولی فقیه در استان شود.

 

کیخا در پایان تصریح کرد: خواسته بسیج دانشجویی از تمامی مسئولین سیاسی، امنیتی و قضایی استان حمایت از این گونه جریانات انقلابی و ارزشی است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false