×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اظهارات سرپرست ایرانجوان خورموج از روی غرض ورزی است/ همدلی رمز پیشرفت ماست

بهرام عباسی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی در گفتگوی اختصاصی با ترنم دشتی از پیشرفت های این شهرستان در بخش ورزش از زمان تصدی خود در این سمت گفت

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از ترنم دشتی ،بهرام عباسی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی در گفتگوی اختصاصی با ترنم دشتی از پیشرفت های این شهرستان در بخش ورزش از زمان تصدی خود در این سمت گفت:

 

سرپرست تیم ایرانجوان خورموج مدعی است که برای گرفتن مرخصی ورزشی کادر فنی تیم به این اداره مراجعه کرده است و با درب بسته اداره مواجه شده است توضیح شما در این باره چیست؟

درب اداره تحت هیچ شرایطی بسته نبوده است و بنده در وقت اداری خودم که از ساعت ۷ صبح تا ۳٫۵ بعد از ظهر هم در اداره هستم و گاهی اوقات حتی عصر ها هم تا نزدیکی غروب در استادیوم حضور دارم.بنده در اینجا در حدود ۶ نفر نیروی دارم و لزومی ندارد که بنده در اداره را ببندم بعد از ۲۰ سال سابقه ی کار هیچ وقت چنین در اداره را کامل نمی بندم که مردم نتوانند مراجعاتشان را به این اداره انجام دهند بنده هر وقت که ماموریتی به استان داشتم سریعا جانشن خودم را به فرمانداری دشتی معرفی می کنم و مدارک لازم برای مشخص نمودن این موضوع در فرمانداری موجود می باشد که درب اداره همیشه در وقت اداری باز است.آقای حامد منفرد ممکن است با غرض هایی که با بنده داشتند ممکن است بعد از تایم اداری به استادیوم آمدند و این عکس را گرفته باشند .

در مورد همکاری هایی که با تیم ایرانجوان داشته اید می توانید توضح دهید؟

ما در طول سال در حدود ۱۵۰ جلسه و یا بیشترتیم ایرانجوان در این استادیوم تمرین داشته است ،حالا آقا ی منفرد بلند شده و گفته اداره ورزش دشتی کمترین همکاری را با ما داشته است. در صورتی که هزینه چمنی که ما تازه بذر آن را در مرداد ماه پارسال ریخته بودیم و هنوز جان نگرفته بود همین آقای منفرد آمد و در خواست داد که با تمرینات آنها از اواخر مرداد ماه موافقت کردیم و تا الان هم که ادامه دارد.

هیئت ورزشی بنده اتاق ندارد ولی ۱۰ سال است که اتاق زیر پلکان ها که ماهی ۱۰۰ هزار تومان حداقل کرایه آن می باشد در اختیار این تیم به صورت رایگان قرار گرفته است .بر اساس ماده ۸۸ زمین چمن این استادیوم به هیئت فوتبال واگذار شده است و با توجه به نرخ گذاری مصوب  کرایه چمن هر جلسه ۵۰ هزار تومان بوده است و این مبلغ باید به هیئت فوتبال شهر ستان دشتی باید پرداخت  می شدو این جلسات معمولا ۱٫۵ ساعت بوده است، در صورتی که برای تیم ایرانجوان ۳۵ هزار تومان حساب شده است و ساعت آن به ۲ ساعت افزایش یافته بود که این هم تا الان پرداخت نکرده اند.

پارسال هم به خاطر همین موضوع درب استادیوم را بسته بودندو بنده در سالن لنگک بودم که با من تماس گرفتند و آمدم و مشکل را حل کردم ،تمام سعی و تلاش بنده برای پیشرفت ورزش شهرستان دشتی است این در حالی است که عده ای مغرضانه بر این پیشرفت سرپوش می گذارند و آن ساده می انگارند.

پیشرفت هایی که ورزش شهرستان از زمان تصدی شما در این منصب صورت گرفته است را توضیح دهید؟

زمانیکه که بنده وارد ورزش شهرستان دشتی شدم نمی گویم که از زرنگی و فعالیت خودم بوده بلکه با همکاری دوستان بوده است که ورزش شهرستان جهش قابل ملاحظه ای پیدا کرده است،بنده برنامه ریزی داشتم  و سالی که بنده وارد شدم شهرستان دشتی یک تیم در لیگ کشور نداشت .

با همکاری دوستان تیم والیبال ما از زیر گروه به لیگ برتر راه یافت که در آنجا متاسفانه نتوانستیم هزینه های میلیادری این تیم را تامین کنیم که تیم انصراف داد.

همین تیم ایرانجوان که با ما مشکل دارد و آقای منفرد ادعا دارند که دارای ۴۰ سال سابقه و فعالیت فوتبالی هستندبه  لیگ استانی به زور راه پیدا کردند،با برنامه ریزی و کمکی که بنده به این تیم کردم تا لیگ دو کشور پیشرفت کردند،و لیگ یک کشور هم اگر با ما همکاری می کردند و این قدر شایعه پراکنی نمی کردند(که هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان با ما همکاری نمی کند)می توانستند امروز این پیروزی را هم به دست آورند.

تیم فوتبال ساحلی شاهین خورموج به لیگ کشوری راه یافت .تیم فوتبال پتروشیمی جم ما به لیگ کشوری راه پیدا کرده است .تیم فوتبال امید های سپاهان را هم امیدواری بسیاری  داریم به لیگ کشوری صعود کنندبا این تفاسیر نمی دانم چرا مردم می گویند ورزش خورموج پیشرفت نکرده است.

رشته ژیمناستیک که خورموجی ها زمانی آرزوی آن را در خیال خود می پروراندند با ورود بنده به ورزش دشتی و با وساطت دوستم در نیروی انتظامی مربی ژیمناست از برازجان برای آموزش به خورموج آوردیم و پارسال بنده برای اولین بار ۱۲۰ نفر بیمه شده رشته ژیمناستیک  در شهرستان داشتم .

کشتی شهرستان دشتی در حال حاظر دارای ۶۰ کشتی گیر با مقام های استانی می باشد .تیم سافت بال ما قهرمان کشور شده است .ما در شهرستان دشتی مسابقات کشتی کشوری را برای اولین بار برگزار کردیم که این امر تا حالادر استان هم این امرسابقه نداشته است که تیم خورموج هم با اقتدار مقام قهرمانی را در این مسابقات به خود اختصاص داد.

تا حالا مصاحبه ای در باره ی این عدم همکاری مسئولان تیم ها در جراید انجام داده اید؟

ما تا زمانی که همدل نباشیم و به یکدیگر کمک نکنیم ،هیچگونه پیشرفتی نخواهیم کرد،بنده با وجودی که در مطبوعات و برنامه های تلوزیونی علیه بنده صحبت کردند تا حالا بر علیه این دوستان صحبتی انجام ندادم و روال کار بنده نیز در آینده به همین صورت خواهد بود ،خدا که شاهد تلاش من در این شهرستان هست .

اعتبارات ورزش شهرستان دشتی در سالی که گذشت به چه میزان  بوده است؟

در بخش اعتبارات نیز بنده تلاشهای بسیاری داشتم .سالن ورزشی گنخک شیخا که اعتبار آن ۱ میلیارد و پانصد هزار تومان اعتبار داشته است و سال گذشته به بهره برداری رسید ، زمین چمن مصنوعی سنا که ۹۶۰ میلیون تومان اعتبار داشته است دوسال گذشته به بهره برداری رسیده است ،سالن ورزشی روستای سنا که مدتها کار آن ناتمام باقی مانده بود سال گذشته کار آن به اتمام رسیده و به بهره برداری رسیده است. سالن ورزشی مهر شنبه که در جریان زلزله دچار آسیب شده بود با اختصاص دادن ۵۰ میلون تومان اعتبار بازسازی شده و اکنون مورد استفاده قرار گرفته است.چمن طبیعی شهر شنبه که ورزش دوستان آرزوی آن را داشتند با اعباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان احداث و به بهره برداری رسید،چمن مصنوعی فوتسالی روستای درویشی در زمان مدیریت بنده احداث و به بهره برداری رسید،زمین چمن روستای چارک که از اعتبارات ویژه ریاست جمهوری برای این روستا بود احداث شده و اکنون مورد استفاده جوانان روستا است.

سالن شهید مهدوی سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان پس از ۳ سال تعطیلی ،راه اندازی شد . استخر شهر خورموج که از سال گذشته تا الان تعطیل بوده است اکنون مراحل آبگیری خود را پشت سر گذاشته است و در آستانه بهره برداری است و تابستان امسال جوانان شهر خورموج می توانند از آن استفاده کنند.

چند پروژه ی نیمه تمام در شهرستان دشتی وجود دارد؟

متاسفانه طرح های نیمه تمام زیادی از مدیریت های قبلی با قیمانده است که این پروژه ها روند پیشرفت ما را کند کرده است طرح هایی مثل سالم ورزشی روستای کلل،سالن ورزشی روستای چاوشی، سالن ورزشی روستای درازی که انشالله که آن هم طی دو سه ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد، سالن ورزشی روستای زیارت ساحلی، سالن ورزشی روستای باغان ،و جایگاه ویژه ی استادیوم تختی که  امیدواریم امسال با اعتبارتی که به کمیته برنامه ریزی شهرستان پیشنهاد داده ایم بتوانیم حداقل ۲ طبقه ی آن را تکمیل کنیم چون آبروی شهرستان ماست.

درباره ی وضعیت چمن ورزشگاه  تختی چه تمهیداتی اندیشیده اید؟

با توجه به پروژه های زیادی که در شهرستان وجود داردو برنامه دولت هم بر اتمام پروژه های نیمه تمام است بنا براین برای چمن جدید کاری نمی توانیم انجام دهیم فقط با پایان یافتن تمرینات تیم ایرانجوان اقدام به بازسازی چمن فعلی می کنیم . واگر تیم ایرانجوان با ما همکاری بیشتری داشته باشد و قسمتی از تمرینات خود را به چمن لنگک انتقال دهند می توانیم بازسازی را انجام دهیم.

در مورد مانور هلال احمر که در چمن شنبه اجرا شده بود می توانید توضیح دهید؟

در این مورد ما طی نامه ای به هلال احمر خواستار آن شدیم که چادر ها در حاشیه چمن احداث شوند و اگر از این امر تخطی صورت گرفته باشد پیگیری می کنیم و در صورت اثبات این موضوع حتما تذکر داده می شود.

مسئول تربیت بدنی شهر شنبه  هیچگونه سابقه ورزشی  و مدیریتی در کارنامه خود ندارد و یک راننده ساده به شمار می آید،نظرتون درباره ی این انتخاب بحث برانگیز چیست؟

در این مورد بنده به همین مطلب اکتفا می کنم که در شهر شنبه هیچ کس حاضر به قبول مسئولیت نگهداری از  اماکن ورزشی  نیست و بنده از روی ناچاری تن به این انتخاب دادم در صورتی که شخصی بهتر از ایشان برای این سمت پیدا کنم حتما تغییراتی در این مورد انجام می دهم.

سرپرست تیم ایرانجوان خورموج مدعی است که مینی باس اداره در اختیار آنها قرار نمی گیردآیا این امر حقیقت دارد؟

این حرف کاملا اشتباه است و بیشتر از روی غرض ورزی گفته شده است .مینی باس این اداره همیشه در اختیار تیم ایرانجوان خورموج بوده است و به همه جای ایران نیز سفر می کردند،ولی در این اواخر متاسفانه کادر فنی و بازیکنان این تیم با انجام مصاحبه هایی اظهار داشتند که دیگر از سفر کردن با این مینی باس خسته شده اند و دیگر با آن مسافرت نمی کنند.من نمی دانم این چه غرض ورزی است که مسئولان این تیم با این اداره دارند .در مورد چمن هفته ای ۴ جلسه در اختیار این تیم بود و این مساله باعث اعتراض دیگر تیم های ورزشی ما شده بود و لی ما اولویت را به این تیم داده بودیم .

کلام آخر؟

امیدوارم امسال ورزش شهرستان دشتی پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف ورزشی داشته باشد و مردم و ورزشکاران با مسئولان همدل تر باشند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false