×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ادغام علوم اقتصادی و خوارزمی"قانونی" است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ادغام دانشگاه علوم اقتصادی و خوارزمی با مصوبه شورای گسترش آموزش عالی و قانونی است.

به گزارش "چغادک نیوز"، منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با دانشگاه خوارزمی و قانونی بودن این ادغام با توجه به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای در این زمینه نداشته است، اظهار داشت: بنده تاکید می‌کنم که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای در این زمینه نداشته، ولیکن اگر مصوبه شورای گسترش آموزش عالی در این زمینه وجود دارد که باید مکانیزم آن دقیق دیده شود، این ادغام قانونی است.

وی افزود: شورای گسترش آموزش عالی شورایی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی است و آئین‌نامه آن مصوب شوراست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه خاطرنشان کرد: اینکه با چه دلیل، استدلال، مشاوره و کار کارشناسی این ادغام صورت گرفته جای بحث است، اما به صورت شکلی این اقدام تا جایی که بنده اطلاع دارم به صورت قانونی انجام شده است.

کبگانیان با اشاره به نظر شخصی خود در زمینه این‌گونه ادغام‌ها گفت: در این‌گونه ادغام‌ها باید دقت زیادی کرد. دانشجویان برای تحصیل خود سرمایه‌گذاری جدی می‌کنند و در کنکور که شرکت می‌کنند آینده خاصی را برای خود در نظر می‌گیرند، لذا این‌گونه تغییر و تحولات باید با مطالعه زیاد، اطلاع‌رسانی دقیق و کار ترویجی جدی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: تا جایی که بنده می‌دانم این ادغام مصوبه شورای گسترش آموزش عالی را دارد و مصوبه شورای گسترش از نظر ما قانونی است.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false