×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چک‌های استیلی برای او دردسر‌ساز شد

ورزشگاه کارگران از باشگاه لیگ برتری راه‌آهن به سازمان لیگ شکایت کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمید استیلی در دوران حضورش در باشگاه راه‌آهن چک‌هایی برای اجاره ورزشگاه کارگران صادر کرد که بعد از تغییرات صورت گرفته در راه‌آهن، این باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال ورزشگاه کارگران عمل نکرد و در نهایت هیئت مدیره این مجموعه تصمیم گرفت از این باشگاه لیگ برتری به سازمان لیگ شکایت کند. با توجه به این شرایط موجود استیلی هم در این قضیه گرفتار شده است.

حمیدی مدیر ورزشگاه کارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این‌باره توضیح داد: قبل از آغاز لیگ چهاردهم حمید استیلی به عنوان نماینده مالک باشگاه راه‌آهن قراردادی را با ورزشگاه کارگران امضا کرد تا تمرینات این تیم در این مجموعه انجام شود. تا زمانی که استیلی در باشگاه راه‌آهن بود، این باشگاه به تمام تعهدات مالی خود در قبال ما عمل کرد اما پس از واگذاری این باشگاه و آمدن عابدینی به عنوان سرپرست به باشگاه راه‌آهن،‌ او قول داد به قراردادی که در زمان استیلی منعقد شده بود پایبند باشد.

وی یادآور شد: باشگاه راه‌آهن در زمان سرپرستی عابدینی در این باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال ما عمل نکرد تا اینکه علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه راه‌آهن منصوب شد. او وقتی در جریان موضوع قرار گرفت از ما وقت خواست پس از بررسی موضوع در هیئت مدیره به آن رسیدگی کند و ما نیز نهایت همکاری را با وی داشتیم تا اینکه رحیمی به این نتیجه رسید توان پایبندی به قرارداد امضا شده را ندارد. بعد از آن تیم راه‌آهن خیلی بی‌خبر تمرینات خود را به مکان دیگری انتقال داد.

حمیدی در پایان گفت: در حال حاضر ۱۴۰ میلیون چک نقد نشده از باشگاه راه‌آهن در اختیار داریم که این چک‌‌ها را استیلی صادر کرده اما نقد کردن آن بر عهده باشگاه راه‌آهن بود. با این شرایط مجبور شدیم با نظر هیئت مدیره مجموعه از راه قانونی وارد شد و با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از باشگاه راه‌آهن شکایت کنیم.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false