مشاجره دو عضو شورای شهر در جلسه علنی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مشاجره دو عضو شورای شهر در جلسه علنی

بررسی لایحه آیین‌نامه توسعه، ساماندهی و ارتقای کارآفرینی در شهر تهران سبب مشاجره دو عضو شورا شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، صبح امروز لایحه آیین‌نامه توسعه، ساماندهی و ارتقای کارآفرینی در شهر تهران که از سوی کمیسیون فرهنگی – اجتماعی مطرح شد، مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این لایحه، کارآفرینی، توانمندسازی و طرح کسب و کار پایتخت‌نشینان در دستور کار قرار خواهد گرفت که وظایفی برای دستگاه‌های مختلف از جمله معاونت‌های شهرداری در نظر گرفته شده است.

در جریان رسیدگی به این لایحه، اعضای شورای شهر درخصوص اداره این سازمان به بحث پرداختند که یکی از اعضای شورا پیشنهاد داد که مدیر این سازمان از اعضای شورای شهر انتخاب شود که اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل و نقل با انتقاد از این قضیه و با اشاره به مشغله اعضای شورای شهر گفت که اگر راستگو و طلایی رییس این ستاد شوند، از الان باید بگویم که این ستاد تعطیل خواهد بود.

در واکنش به این اظهارات دوستی، بلافاصله الهه راستگو با روشن کردن تریبون هیات رییسه عنوان داشت که اگر قرار باشد در هر لایحه‌ای اسم راستگو به میان می‌آید با آن مخالفت کنیم این ظلم به نظام و مردم است!

وی در حالی که صدای خود را بالا برده بود، ادامه داد: قرار نیست به خاطر یک رأی که قبلا داده‌ام با من مخالفت شود.

عضو هیات رییسه شورا با اشاره به سالروز شوراها و همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: آقای دوستی اگر بضاعت دارید؛ در کمیسیون خود کاری انجام دهیم.

دوستی نیز در واکنش به اظهارات تند راستگو گفت: من اصلا نام شما را در این لایحه ندیده‌ام.

چمران در واکنش به مشاجره این دو عضو با بیان اینکه اعضای شورا نمی‌توانند کار عملیاتی انجام دهند، اعضا را دعوت به آرامش کرد.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false