جدیدترین برنامه‌های توسعه مخابرات | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جدیدترین برنامه‌های توسعه مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه‌های این شرکت برای توسعه شبکه مخابراتی در سال ۹۴، گفت: بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری‌ها در بخش ثابت و سیار در سال ۹۴ انجام خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، کاظم ابراهیمی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: در برنامه‌ها و اولویت‌های شرکت مخابرات ایران برای سال ۹۴، افزایش رضایت‌مندی و ایجاد پشتیبانی استاندارد برای مشترکان در زمینه تلفن ثابت و اینترنت در دستور کار است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: در مباحث فنی توسعه‌ای مخابرات، توسعه تلفن ثابت و توسعه شبکه ثابت و به روز رسانی تجهیزات مدنظر است. در این رابطه توسعه و به روز رسانی تجهیزات تلفن ثابت از حالت  TDM به IP اجرا خواهد شد که برای تحقق این هدف برنامه سنگینی تدوین شده و در دست اجرا است.

وی توضیح داد: با تغییر سیستم تلفن ثابت از TDM به IP امکان استفاده از خدمات ارزش افزوده روی تلفن ثابت برای مشترکان فراهم خواهد می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: همچنین با تغییر تجهیزات TDM به IP امکان افزایش ظرفیت سیستم‌های انتقال نیز فراهم می‌شود که در نتیجه امکان استفاده بهینه‌تر و با سرعت‌های بالاتر از ارتباطات برای مشترکان مهیا خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: در بخش نیروی انسانی نیز تغییر تکنولوژی آموزشی از مسائل بسیار مهم خواهد بود و به روز کردن اطلاعات همکاران در حوزه‌های مختلف برای به حداکثر رساندن بهره‌وری در استفاده از امکانات و تجهیزات ضروری است.

وی اولویت سوم برنامه‌های شرکت مخابرات در سال ۹۴ را ایجاد همگرایی بین شبکه ثابت و همراه (FMC) نام برد.

ابراهیمی یادآور شد: امیدواریم با اجرای FMC در سال ۹۴ و توسعه آن در سال‌های آینده این امکان را ایجاد کنیم که افراد از یک شبکه مشترک و به هم پیوسته ثابت و سیار استفاده بهینه کنند و این امر صرفه‌جویی شرکت مخابرات در هزینه‌ها را نیز به دنبال خواهد داشت که ان شالله صرفه‌جویی در هزینه‌ها ، افزایش درآمد، افزایش سود و توزیع سود بهتری را برای سهامداران داشته باشد.

وی حجم سرمایه‌گذاری‌ها در بخش ثابت و سیار در شرکت مخابرات ایران در سال ۹۴ را بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۹۴ عنوان کرد که به صورت مشترک در بخش ثابت و سیار انجام خواهد شد.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false