×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استان بوشهر قطب رشته دراگون‌بت کشور معرفی می‌شود

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: در رشته‌های آبی استان بوشهر یکی از استان‌های پیشرو است و قطب رشته دراگون‌بت کشور این استان معرفی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد علی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۲۰ انجمن در کشور فعال است اظهار داشت: این انجمن‌ها در ۴۰ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی به موفقیت‌های قایقرانان استان بوشهر در رشته دراگون‌بت پرداخت و تصریح کرد: نبود تجهیزات رشته دراگون‌بت در داخل کشور یکی از مشکلات اساسی فدارسیون انجمن‌های ورزشی است که دنبال راهکار اساسی برای حل این مشکل هستیم.

علی‌پور نبود تجهیزات مورد نیاز انجمن‌ها در داخل کشور را یکی از بزرگترین مشکلات ورزشکاران در رشته‌های مختلف عنوان کرد و افزود: هیچ یک از وسایل مورد نیاز انجمن‌ها در داخل تولید نمی‌شود.

وی، تاکید کرد: ترغیب تولیدکنندگان داخلی به تولید این تجهیزات و یا واردات مقادیر قابل توجهی از این امکانات به کشور دو راهکار رفع این مشکل است که در حال بررسی و پیگیری آن هستیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به اینکه استان بوشهر در رشته‌های آبی دارای موفقیت‌هایی در کشور و جهان شده است گفت: در رشته‌های آبی استان بوشهر یکی از استان‌های پیشرو است و قطب رشته دراگون‌بت کشور این استان معرفی می‌شود.

علی‌پورهیئت‌های ورزشی را بازوان فدراسیون معرفی کرد و افزود: هرجا موفقیتی حاصل می‌شود از تلاش‌های هیئت‌های استانی صورت می‌گیرد.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false