تدابیر امنیتی در لس‌آنجلس به دنبال تهدید داعش | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تدابیر امنیتی در لس‌آنجلس به دنبال تهدید داعش

مقام‌های آمریکایی از افزایش تدابیر امنیتی در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس و اطراف آن به دنبال تهدید گروه تروریستی داعش خبر دادند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به دنبال تهدید جدید گروه تروریستی داعش  مبنی بر حمله علیه پرسنل نظامی و فرودگاه‌های لس آنجلس، تدابیر امنیتی در فرودگاه‌های  دیگر بخش‌های کالیفرنیای جنوبی افزایش یافت.

شبکه خبری آمریکایی «ان‌بی‌سی» امروز شنبه با انتشار این خبر نوشت: گروه تروریستی داعش از هواداران خود درخواست کرده تا به منافع غرب در سرتاسر جهان حمله کنند.

بر اساس این گزارش، در شهر لس‌آنجلس ماشین‌های گشت زنی دو سرنشینه در اقدامی احتیاطی به مراقبت مشغول بوده و بنا به گفته مقام‌های رسمی تدابیر امنیتی هفته جاری تا فرودگاه بین‌المللی این شهر گسترش یافته است.

مقام‌های پلیس در این باره اعلام کردند که تاکنون توطئه‌ای خاص را شاهد نبودند اما به دنبال دریافت اطلاعاتی خارج از کشور تدابیر امنیتی  و نیز مراقبت از افراد افراطی مظنون در آمریکا افزایش یافته است.

به گزارش این منبع خبری، سخنگوی پلیس امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد که در ماه‌های گذشته اقدام‌های امنیتی منجمله تفتیش مسافران در برخی فرودگاه‌های منتخب خارج از کشور و افزایش تصادفی جست‌وجوی مسافران و بررسی اثاثیه آن‌ها در پروازهای بین‌المللی به سوی آمریکا افزایش یافته است.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false