افزایش جرایم خشن و جنسی در انگلیس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش جرایم خشن و جنسی در انگلیس

براساس آخرین آمار رسمی منتشر شده از سوی دفتر آمار ملی انگلیس (او ان اس)، میزان ارتکاب جرایم خشن در این کشور طی یکسال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته که بالاترین میزان طی بیش از یک دهه است.

به گزارش "چغادک نیوز"، بر اساس این گزارش، تعداد جرایم خشن ثبت شده در انگلیس و ولز با ۱۲۶ هزار مورد افزایش به حدود ۷۴۱ هزار مورد رسیده است که معادل متوسط ۲هزار و ۳۰ جرم در روز می باشد.

این آمار همچنین موید آن است که تنها در ۱۲ ماه گذشته تعرض جنسی از ۱۹ هزار و ۱۰۰ مورد، به ۲۶ هزار و ۷۰۰ مورد افزایش داشته و سایر جرائم جنسی نیز ۲۸ درصد افزایش نشان می دهد.

به گفته تحلیلگران اجتماعی این افزایش که بالاترین سطح جرایم جنسی از سال ۰۳/ ۲۰۰۲ می باشد، به دلیل اطمینان خاطر مجرمان از بی تفاوتی دستگاه های قضایی این کشور می باشد.

بر اساس گزارش دفتر آمار ملی انگلیس همچنین در سال ۲۰۱۴ میلادی، ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مورد جرم توسط پلیس به ثبت رسیده است که افزایشی ۲ درصدی نشان می دهد.

بالاترین درصد افزایش جرم در منطقه کمبریج شایر بوده که میزان جرایم خشن علیه اشخاص با ۴۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۸ هزار و ۹۰۰ جرم رسیده است.

منطقه 'بتفوردشایر' نیز با افزایش ۴۱ درصدی و پس از آن منطقه 'دورهام' و 'هرتفوردشایر' هر کدام با افزایش ۳۹ درصدی در ثبت جرایم خشن در رده های بعدی قرار داشته اند.

پلیس لندن که بزرگترین نیروی پلیس در انگلیس و ولز است، ۱۵۵ هزار مورد جرم را به ثبت رسانده است که افزایش ۲۵ درصدی جرایم خشن را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش گفته می شود که میزان جرایم خشن در یکسال گذشته در تمام دفاتر پلیس انگلیس و ولز روندی صعودی داشته است.

پیشتر پلیس انگلیس به طور گسترده ای به دلیل آنچه 'دستکاری در جرم های ثبت' شده عنوان شده بود مورد انتقاد قرار گرفته که با دستورالعمل های جدیدی که برای تشویق افسران به ثبت صادقانه تر آمار جرم صادر شد، اکنون به نظر می رسد که این آمار حقیقی تر شده است.

گفتنی است براساس گزارشی که اواخر سال گذشته میلادی (۲۰۱۴) توسط گروهی از بازرسان مستقل از پلیس انگلیس انجام شد، گفته شده بود که در حدود ١٩ درصد از کل جرائم در انگلیس به ثبت نرسیده است.

'تام وینزور ' از نویسندگان این گزارش گفته بود: کوتاهی در ثبت جرائم، غیر قابل قبول است چراکه این آمار مجموعه ای از جرائم و راهکارهای توجه به امنیت جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false