×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کشف بیش از ۳ میلیارد ریال برنج قاچاق و ۸ کیلوگرم تریاک در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: درابتدای اردیبهشت ماه با هوشیاری مامورین انتظامی شهرستان دشتستان بیش از ۳ میلیارد ریال برنج قاچاق و بیش از۸ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شده است

سرهنگ پاسدارحمیدرضا انصاری درگفتگو با "چغادک نیوز"، گفت: روز گذشته مامورین انتظامی شهرستان دشتستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در حین کنترل وسائط نقلیه عبوری در یکی از محورهای شهرستان دشتستان، ۴ دستگاه تریلر را توقیف و ۹۷۲ کیلو گرم برنج قاچاق را کشف و ضبط نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: کالای مکشوفه بهمراه متهمین و وسائط نقلیه جهت سیرمراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان انتقال داده شده است.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند و در این راستا ۴ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

سرهنگ انصاری خاطر نشان کرد: قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند و لازم است با شناخت آسیب های آن به وظیفه خود عمل کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان همچنین از کشف بیش ا ز۸ کیلو گرم تریاک خبر داد و درتشریح جزئیات این خبر گفت: در اولین روز اردیبهشت ماه مامورین انتظامی پاسگاه زیارت دشتستان پس ازاطلاع از واژگونی یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ بلافاصله پس از هماهنگی با سایر نیروهای امدادی در صحنه حاظر شدند و امنیت لازم را در محل برقرار نمودند.

سرهنگ پاسدار حمید رضا انصاری اضافه کرد: در پی واژگونی و آتش سوزی خودرو، راننده و سرنشین به علت جراحات به بیمارستان منتقل شدند .

وی بیان داشت: به علت مشکوک بودن وضعیت خودرو، مامورین پاسگاه زیارت بهمراه پرسنل مواد مخدر دشتستان پس از بررسی دقیق در محل، موفق شدند ۷ بسته لفافه پیچیده شده حاوی ۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرزماهرانه ای در صندلی خودرو جاساز شده بود را کشف و ضبط نمایند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false