×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۴۳ هیئت ورزشی با ۵۰ هزار ورزشکار در بوشهر فعالیت دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۴۳ هیئت ورزشی با ۵۰ هزار ورزشکار در استان بوشهر فعالیت دارند.

به گزارش "چغادک نیوز"، احمد بهروزیان‌فرد عصر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با هیئت‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و در سال گذشته طرح‌های بسیار خوبی در استان اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای زمین چمن مصنوعی در همه روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت استان بوشهر، تاکید کرد: با تاکید و پیگیری‌های مستمر استاندار بوشهر شاهد تحول خوبی در زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به ساخت ۵۶ زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر، افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شد که ورزش را در روستاهای استان بوشهر متحول کرد.

افتتاح پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر

وی با تقدیر از توجه ویژه مدیریت ارشد استان بوشهر به امر ورزش، ادامه داد: اعتبارات هزینه شده برای ساخت چمن مصنوعی روستاها به غیر از اعتبارات سالانه ورزش استان بوشهر بوده است.

بهروزیان‌فرد تصریح کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر یکی از مهمترین زیرساخت‌های در دست اجرای ورزش استان است که برای تکمیل آن تلاش ویژه‌ای داریم.

وی همچنین از افتتاح پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر در روزهای آینده خبر داد و گفت: استخر کوثر بوشهر نیز آماده سازی شده است و در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۵۰ تیم ورزشی استان بوشهر در رده‌های مختلف کشوری، اضافه کرد: ۴۳ هیئت ورزشی با بیش از ۵۰ هزار ورزشکار در استان بوشهر فعالیت دارند.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false