×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روز تلخ نمایندگان ایران/ فولاد هم با آسیا وداع کرد +جدول

دو نماینده فوتبال ایران روز تلخی را پشت سر گذاشتند و در کمتر از سه ساعت از حذف تراکتورسازی از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، فولاد هم وداعی زودهنگام با این رقابتها داشت.

به گزارش "چغادک نیوز"، تیم فولاد ایران امروز در گروه C مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در بازی با السد قطر می بایست برنده می شد تا شانس صعود به مرحله حذفی را داشته باشد اما متحمل شکست شد و در فاصله یک بازی تا پایان مرحله گروهی، از دور رقابتها کنار رفت. (فیلم خلاصه و گلهای دیدار السد قطر و فولاد را در اینجا ببینید)

موریکی موفق شد تک گل این دیدار را در دقیقه ۴۲ وارد دروازه فولاد کند.
 

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ آسیا

فولاد که در این بازی محکوم به پیروزی بود با ترکیب علی سلیمی، احمد آل‌نعمه، مساریچ، یوسف وکیا، امید خالدی،‌ مهدی بدرلو، چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان و نانگ وارد بازی شد.

اسکوچیچ می دانست با توجه به ۳ امتیازی بودن تیمش و قطعی شدن صعود الهلال، تنها راه امیدواری فولاد به آینده پیروزی در این مسابقه است. با نتایج به دست آمده تا به اینجا فولاد در قعر جدول بود و کورسوی امیدش را پیروزی در این بازی و در برابر میزبان ۷ امتیازی می دید.

السد قطر نیز در این بازی با سعد الدوسری، محمد کسولا، لی جونگ سو، عبدالکریم حسن، ابراهیم ماجد، نذیر بلحاج، على اسداله، خلفان ابراهیم، موریکی، حسن الهیدوس و ایدینالدو گرافیته مقابل فولاد قرار گرفت.

در نیمه اول بازی، السد بازی را کاملا هجومی آغاز کرد و اجازه عرض اندام به فولادی ها را نداد. اما عملکرد خوب مدافعین فولاد در ۲۰ دقیقخ نخست این بازی کمتر بازیکنان السد را در موقعیت گل قرار داد.

 قطری ها یکی دو بار با شوت های راه دور گرافیته و بلهاج خطرساز شدند اما جدی ترین موقعیت این تیم ضربه از راه دور  موریکی بود که امید خالی با سر توپ را دفع کرد. از دقیقه ۲۵ به بعد بازی کاملا افت کرد.

اما در دقیقه ۳۲ حرکت خالدی از چپ درون محوطه جریمه با تکل بسیار خوب مدافع السد مهار شد تا این موقعیت برای فولاد از دست برود.

دقیقه ۴۲ بازی بود که بالاخره اولین گل بازی روی جدی ترین موقعیت دو تیم در این نیمه به ثمر رسید. پاسکاری استثنایی مثلث گرافیته، الهیوس و موریکی، مهاجم السد را در موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز به راحتی دروازه سلیمی را باز کرد تا فولاد بازنده به رختکن برود.

در نیمه دوم، فولاد که چیزی برای از دست دادن نداشت هجومی تر به میدان آمد اما همین بازی باز باعث شد تا السد روی حملاتش زهردار شود.روی یکی از همین ضد حملات شوت خلفان ابراهیم به شکل خطرناکی از کنار دروازه سلیمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۳ نیز گرافته شانس خود را امتحان کرد اما توپ وی نیز با اختلاف راهی اوت شد. جدی ترین موقعیت فولاد در دقیقه ۷۰ به دست آمد. ضربه ایستگاهی محسن مسلمان با سایش به سر مدافع السد به تیر دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

در ادامه ضربه کرنر فولادی ها را نیز دروازبان السد با خروجی مطمئن مهار کرد. در دقیقه ۷۳ موریکی در یک موقعیت تک به تک توپ را با یک ضربه بد به علی سلیمی تقدیم کرد.در دقیقه ۸۴ شوت از راه دور بهمن کامل که یک دقیقه از حضورش در بازی به جای امید خالدی می گذشت را سعد الدوسری راهی کرنر کرد.

شوت بهمن کامل در دقیقه ۹۴ نیز با بیشترین اختلاف ممکن به بیرون رفت تا فولاد خوزستان، دومین نماینده ایران نیز به فاصله یک ساعت پس از حذف تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا کنار برود.

با این نتیجه فولاد از ۵ بازی ۳ امتیازی و از دور مسابقات حذف شد، همچنین السد هم با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد تا هم امتیاز الهلال عربستان شود.

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ الهلال عربستان ۵ ۳ ۱ ۱ ۷ ۳ ۴ ۱۰
۲ السد قطر ۵ ۳ ۱ ۱ ۸ ۷ ۱ ۱۰
۳ لوکوموتیو تاشکند ۵ ۱ ۱ ۳ ۱۰ ۱۲ ۴
۴ فولاد خوزستان ۵ ۰ ۳ ۲ ۱ ۴ ۳

با حذف تراکتور سازی و فولاد، اکنون چشم امید فوتبال ایران به تیم های نفت تهران و پرسپولیس است تا بلکه اعتبار فوتبال ایران در منطقه غرب آسیا را حفظ کنند.

نفت فردا در تهران با پاختاکور دیدار می کند و پرسپولیس در دوحه میهمان لخویای قطراست

مشرق

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false