×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بیانیه کانون هم اندیشی چغادک به مناسبت تشکیل سپاه

کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی شهرچغادک در بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران به ویژه به سپاهیان شهرستان بوشهر را تبریک گفت

به گزارش "چغادک نیوز"، در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه سالگرد تولد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است،نهادی که در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ایران اسلامی تشکیل شد، پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب نوپای مردم مسلمان ایران بود.

سپاه پاسداران، یادگار گرانقدر فرزانه دوران حضرت امام خمینی (ره) بر ملّت غیور و دلیر ایران بود. رویش این نهال ارزشمند ابتکار ویژه‏ای بود که نیاز به هوش بالای فکری و سیاسی داشت. پیشنهاد تشکیل این نهاد مقدّس، نشان دهنده ژرف نگری و استواری امام و فرزندان دلاور انقلاب، برای رهایی از ستم و سلطه بیگانگان و رسیدن به استقلال و عدالت واقعی است.

و امروز پس از گذشت ۳ دهه از تأسیس این نیروی ارزشی و پر افتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است، بالنده‌تر، بانشاط‌تر و مقتدرتر از گذشه در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و کیان نظام اسلامی، امید و پشتوانه‌ای محکم برای مردم و نظام مقدس اسلامی است. امروز حضور مقتدر سپاه عزیز در عرصه های مختلف دفاعی و امنیتی ،فرهنگی،سازندگی و دفاع از آرمانهای انقلاب در کنار ارتش مکتبی و ولایی برگ زرّین نظام اسلامی را شکل داده است.

این کانون ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران به ویژه به سپاهیان شهرستان بوشهر که در تأمین امنیت و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان نقش مهمی ایفا می کنند، تبریک و تهنیت می گوید، امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات مولای حق صاحب‌الزمان حضرت (عج) و نایب برحقش رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشد.

کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی چغادک

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false