×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
از بالهای قیچی شده ی شاهین تا کشکول مشکلات ایرانجوان

آیا باشگاههایی که در لیگ برتر قیمت تنها یک بازیکنشان به اندازه یک سال مخارج تیمهای ما می باشد خصوصی هستند یا دولتی؟ اگر خصوصی بوده چرا وزارت ورزش این همه از آنان حمایت مالی می نماید؟ و اگر دولتی هستند و هزینه های آنان را دولت تامین می نماید چرا تیمهای این استان نباشند؟ استانی که پایتخت انرژی کشور لقب گرفته و فقط وارث مشکلات این انرژی ها است و تنها نظاره گر پولهایی که همچون سیمرغ به سوی آسمان استانهای دیگر پرواز می کند.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از ترنم دشتی، در روزگاری نه چندان دور شاهین در لیگ برتر ترکتازی میکرد و همچنین ایرانجوان در لیگ یک تا یک قدمی لیگ برتر رسید و ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در بازی هایی که شاهین میزبان بود مملو از تماشاگر می شد.

انگیزه ای مضاعف در بین نونهالان و نوجوانان و جوانان استان به وجود آمده بود همگان آینده ای درخشان را در انتظار فوتبال استان تصور می کردند شور و نشاط عجیبی در بین فوتبال دوستان حکمفرما بود که ناگهان بالهای شاهین قیچی شد و از فراز لیگ برتر به پایین سقوط کرد!

 

ایرانجوان آنچنان دچار ضعف و مشکلات گوناگون گردید که اکنون برای ماندن در لیگ یک دست و پا می زند! و در لیگ دو نیز وضعیت از این بدتر است پرسپولیس گناوه بیمار گونه با سلام و صلوات خود را در این لیگ نگهداشته است .

کارگر بنه گز نیز همچنین!!! پارس جم با اندکی تفاوت بهتر از بقیه کور سوی امیدی به صعود دارد و ایرانجوان خورموج که با فداکاری خانواده منفرد که تمام دار و ندار خود را به پای این تیم ریخته اند نیز گرفتار مشکلات فراوان مالی همچنان امیدوارانه جهت صعود می جنگد.

اکنون چه باید کرد دوای درد فوتبالی که در گذشته حرفهای بسیاری جهت گفتن داشت چیست آیا کسی هم به فکر نجات این فوتبال بوده؟ یا قرار است منتظر بمانیم و مرگش را تماشاگر باشیم؟

البته ممکن است در جواب گفته شود که این باشگاهها خصوصی هستند و دولت در قبال آنان وظیفه ای ندارد

آیا باشگاههایی که در لیگ برتر قیمت تنها یک بازیکنشان به اندازه یک سال مخارج تیمهای ما می باشد خصوصی هستند یا دولتی؟ اگر خصوصی بوده چرا وزارت ورزش این همه از آنان حمایت مالی می نماید؟ و اگر دولتی هستند و هزینه های آنان را دولت تامین می نماید چرا تیمهای این استان نباشند؟ استانی که پایتخت انرژی کشور لقب گرفته و فقط وارث مشکلات این انرژی ها است و تنها نظاره گر پولهایی که همچون سیمرغ به سوی آسمان  استانهای دیگر پرواز می کند.

ای کاش آقای استاندار و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی فکری هم برای حل این معضل می کردند و دغدغه های قشر عظیم ورزشکاران را درک کرده و جهت رفع آن تدبیری می اندیشیدند.

 

        تهیه و تنظیم:عبدالمجید دشتی منش

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false