×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
وعده‌های مسئولان برای کمک به ایرانجوان بوشهر عملی نشد

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: وعده‌های مسئولان برای کمک به ایرانجوان بوشهر عملی نشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، غلامرضا دلگرم عصر دوشنبه در پایان مسابقه دو تیم ایرانجوان بوشهر و نیروی زمینی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر چند انتظار داشتیم که مسئولان حمایت مناسبی از تیم ایرانجوان داشته باشند ولی این مهم محقق نشد.

وی ادامه داد: در طول فصل با سختی‌های فراوانی روبرو بوده‌ایم و مشکلات زیادی داشتیم که این مشکلات موجب شد تا نتوانیم به نتایج مورد نظر و چیزی که استحقاق آن را داشتیم، برسیم.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر به برخی مسائل و مشکلات این تیم اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه مسئولان تیم وعده پرداخت پاداش داده بودند که این وعده هم عملی نشد و در بازی امروز تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: در بازی امروز بازیگکنان قبل از بازی اردوی تیم را ترک کرده بودند که بازیکنان بومی برای بازی برگشتند ولی بازیکنان غیربومی برای مسابقه نیامدند.

دلگرم اضافه کرد:‌ شرایط ما در جدول حساس شده است و در بازی آخر خود در این فصل از این مسابقات به دنبال برد هستیم تا بتوانیم در لیگ دسته اول بمانیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان این تیم علی‌رغم مشکلات زیادی که داشته‌اند، تنها به خاطر هواداران در کنار تیم ماندند تا آبروی ایرانجوان به خطر نیافتد.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false