دیدار خانواده با شهیدشان پس از ۳۳ سال | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دیدار خانواده با شهیدشان پس از ۳۳ سال

خانواده شهید «احمد شمسی پور» پس از ۳۳ سال به دیدار شهید خود در گلزار شهدای محمدیه قزوین می‌روند. این شهید اعزامی از شهریار در مهرماه سال ۶۱ در عملیات مسلم‌ابن عقل به شهادت رسیده و پیکرش در سال ۸۸ در منطقه عملیاتی سومار کشف شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، شهید احمد شمسی پور که پس از ۳۳ گمنامی و پنج سال پس از تدفین از طریق آزمایش DNA هویتش شناسایی شد، مزارش امروز سه‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه مورد استقبال خانواده‌اش قرار می‌گیرد.

این شهید ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال ۸۹ مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) به عنوان شهید گمنام در استان قزوین شهر محمدیه تدفین و به خاک سپرده شده بود، اعزامی از شهریار است که در سال ۶۱ مفقود اعلام و پیکر وی در سال ۸۸ در منطقه عملیاتی سومار کشف شد.

خانواده شهید شمسی پور امروز در گلزار شهدای شهر محمدیه قزوین پس از گذشت ۳۳ سال دوری به دیدار شهیدشان می‌روند. این مراسم امروز ساعت ۱۷ در گلزار شهدای محمدیه برگزار می‌شود.

شهید شمسی‌پور فرزند علی اکبر، متولد هفتم شهریورماه سال ۴۱ و اعزامی از شهریار است که در سال ۶۱ مفقود اعلام و پیکر وی در سال ۸۸ در منطقه عملیاتی سومار کشف شد. وی با عضویت بسیجی در سال ۱۳۶۱ از لشکر ۱۰ سید الشهداء به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود و در دوازدهم مهر سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی سومار و در عملیات مسلم ابن عقیل به شهادت رسیده است.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false