×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جابه‌جایی ۳ مدیر در شبکه سه سیما

مراسم تکریم و معارفه مدیران گروه‌های فرهنگ و معارف اسلامی، اجتماعی و تامین برنامه شبکه سه سیما، امروز سه‌شنبه یکم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، در این مراسم که با حضور سیدغلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه و مدیران شبکه برگزار شد، میثم فکری به عنوان مدیر گروه معارف، ناصر کریمان به عنوان مدیر گروه اجتماعی و علیرضا فارسیجانی به سمت مدیر تامین برنامه  شبکه سه معرفی شدند.

همچنین در این مراسم از خدمات محمد باقر تورنگ،  فضل ا.. شریعت پناهی و علیرضا نیک اندیش، مدیران سابق معارف، اجتماعی و تامین برنامه  قدردانی شد.

مدیر شبکه سه، همچنین کامبیز اخوان صفا را به عنوان مشاور مدیر شبکه سه سیما معرفی کرد.

کامبیز اخوان صفا  فارغ التحصیل لیسانس  کارگردانی از دانشگاه تهران است و پیش ازاین علاوه بر تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی،  مدیر تامین برنامه شبکه یک، قائم مقام شبکه دو، راه اندازی و مدیریت شبکه تماشا و شبکه اِچ دی را در کارنامه کاری خود دارد.

میثم فکری کارشناس ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق(ع) و دانشجوی دکترای علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این مسئول راه‌اندازی و سرپرست رادیو میزان، مشاور شبکه رادیویی تهران، قائم‌مقام گروه اجتماعی شبکه سه را  در کارنامه کاری خود دارد و همچنین تهیه‌کنندگی برنامه‌های میدان فرهنگ و مسافران خرداد را برای شبکه سه و عالم و آدم را برای شبکه افق عهده دار بوده است.

ناصر کریمان کارشناسی ریاضی کاربردی است و پیش از این مدیر پشتیبانی، نظارت کیفی و بازرگانی سیما فیلم، مشاور   انجمن سینمای جوان، مدیر شهرک سینمایی غزالی، مدیر گروه اجتماعی، گروه تفریحات و سرگرمی و قائم‌مقامی شبکه پنج را در کارنامه کاری خود دارد.

علیرضا فارسیجانی کارشناسی حقوق و کارشناسی‌ارشد مدیریت رسانه  است و پیش از این مدیریت پخش شبکه  پنج  از ۸۷ تا ۸۹  و مدیریت تامین برنامه شبکه پنج از ۹۰ تا ۹۴  را  برعهده داشته است.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false