×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۹۰ درصد روستاهای تنگستان دارای طرح هادی هستند

فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ۹۰ درصد روستاهای تنگستان دارای طرح هادی هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، غلامرضا ترک‌زاده بعدازظهر یکشنبه در نشست با دهیاری‌ها و بخشداری‌های تنگستان اظهار داشت: رفع مشکلات روستاها و تامین نیازهای روستئیان را به صورت جدید در دستور کار داریم و در این راستا اقدامات بسیار مهمی انجام می‌شود.

وی به وجود ۱۰۱ روستا در شهرستان تنگستان اشاره کرد و افزود: تنگستان دارای ۷۰ هزار نفر جمعیت است که ۳۰ درصد جمعیت آن در شهرهای اهرم و دلوار و آباد زندگی می‌کنند و ۷۰ درصد جمعیت آن نیز در روستاها زندگی می‌کنند.

فرماندار شهرستان تنگستان از تلاش برای توسعه اشتغال پایدار در سطح روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: برنامه‌های مهمی در این راستا در سطح روستاهای شهرستان تنگستان اجرا می‌شود.

افزایش دو برابری اعتبارات شهرستان تنگستان

وی به نقش دهیاران در روستاها اشاره کرد و با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر ساخت و سازها در روستاها، اضافه کرد: شهرستان تنگستان دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید زمینه استقرار طرح‌های صنعتی و تولیدی کشاورزی در این شهرستان فراهم شود.

ترک‌زاده به برخی اقدامات صورت گرفته برای بهسازی مسیر ورودی روستاهای شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد روستاهای تنگستان دارای طرح هادی هستند.

وی به اشاره به تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان تنگستان در سال گذشته، بیان داشت: شاهد افزایش دو برابری اعتبارات شهرستان تنگستان بودیم که ۶۰ درصد از مجموع این اعتبارات در سطح روستاها هزینه شد.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false