×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ناظر گمرکات بوشهر:رفع موانع تولید واشتغال پایدار مورد توجه دولت است

ناظر گمرکات استان ومدیرکل گمرک بوشهر نیزگفت: رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال پایدار،تحرک اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار مورد توجه دولت است.

به گزارش "چغادک نیوز"،احمد پورحیدر یکشنبه در نشست با تاجران، حق العملکاران و ترخیص کاران بوشهر با حضور کارشناسان طرح جامع امور گمرکی گمرک ایران افزود:گمرک استان بوشهر به عنوان استان پایلوت تبادل اطلاعات الکترونیکی در نظرگرفته شده که در این راستا هفت دستگاه اجرایی با گمرک همکاری دارند .

وی اظهارکرد:گمرک به عنوان یکی از سازمانهای اصلی تجارت خارجی محسوب می شود که تغییرات و به روز بودن سیستم های مرتبط را در دستور کار دارد .

پور حیدر اضافه کرد: از ابتدای سال گذشته سامانه های پیشرفته اطلاعاتی در گمرک بوشهر به عنوان سومین گمرک بعد ازگمرک های تهران و شهید رجایی راه اندازی شد.

وی بیان کرد: فاز اول طرح مربوطه خود اظهاری بودکه افراد به جای مراجعه حضوری به صورت ۲۴ ساعته می توانند بدون محدودیت زمانی کالای خود را ثبت کنند.

رییس اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی بوشهر هم گفت: بروزشدن سامانه جامع امور گمرک نشان دهنده تحول دراین بخش بوده ولی زیر ساختهای مخابراتی کشور برای اجرای این سامانه ضعیف است.

علی اکبر شریف پور افزود: همواره به روز شدن سامانه گمرک از مطابات فعالان بخش اقتصادی بوده که هم اینک محقق شده است.

شریف پور اضافه کرد: انتظار می رود با عملیاتی شدن این سیستم روند کار به سمت و سوی مطلوب حرکت و با دقت اشتباهات احتمالی در روند کار رفع شود.

وی بیان کرد:تدبیر متناسب برای برون رفت از مشکلات ارباب رجوع در راستای مراجعه به سامانه جامع امور گمرکی ضروری بوده و گمرک ایران باید در این زمینه اقدام کند.

ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false