×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دفع و بازیافت پسماند در روستاهای ساحلی ساماندهی می‌شود

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: دفع و بازیافت پسماند در روستاهای ساحلی ساماندهی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، محسن کوشش تبار بعدازظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی بخشداران و دهیاران شهرستان تنگستان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در سطح روستاها مربوط به دفع و بازیافت پسماند است که متاسفانه در سطح روستاها شاهد مشکلاتی در این زمینه هستیم.

وی به اهمیت بسیار بالای پسماند روستایی در استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طرح پسماند روستایی در استان بوشهر باید تدوین شود و همچنین باید در زمینه دفع و بازیافت پسماند در روستاهای ساحلی اقدامات مناسب انجام شود.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: در شهرستان تنگستان نیز شاهد مشکلاتی در این زمینه هستیم که باید برای دفع و بازیافت پسماند در نقاط ساحلی طرح مناسبی تهیه و اجرا شود.

خرید ۲۹۰۰ دستگاه‌ ماشین‌آلات برای دهیاری‌ها

وی ادامه داد: به منظور رسیدگی به روستاها و دهیاری‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و شاهد افزایش اعتبارات اعتبارات در سطح استان هستیم.

کوشش تبار اضافه کرد: در سال ۹۲ میزان اعتبارات دولتی طرح‌های روستای توسط دهیاری‌های استان بوشهر ۱۸ میلیارد ریال بود که در سال گذشته به بیش از ۳۴ میلیارد ریال افزایش یافت.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد: به منظور خرید دو هزار و ۹۰۰ دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی، اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false