×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افشارزاده تلویحاً از تغییر کادر فنی استقلال خبر داد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای تغییر سرمربی تیم با کسی رودربایستی نداریم و اگر باشگاه واگذار نشود تصمیمی خاص می‌گیریم.

به گزارش "چغادک نیوز"، بهرام افشارزاده درباره دلایل ناکامی‌های استقلال در هفته‌های اخیر گفت: تمام امکاناتی که امیر قلعه‌نویی می‌خواست برای او فراهم شد و بازیکنانی هم که ابتدای فصل و نیم فصل می‌خواست را جذب کردیم. تمام درخواست‌های او را در جلسات هیئت مدیره به صورت مکتوب گرفتیم، اردوهای داخل و خارج از کشور برگزار شده و این پذیرفتنی نیست که باشگاه کوتاهی کرده باشد.

وی افزود: وقتی تیم در ۱۲،۱۳ بازی یک بر صفر و ۲ بر صفر از حریف پیش است اما از دقیقه ۷۰، ۸۰ به بعد نتیجه تغییر می‌کند، قلعه‌نویی باید یک آسیب‌شناسی داشته باشد. بارها به او گفته‌ایم که بهتر است برای جلوگیری از این اتفاقات یک روانشناس کنار تیم باشد و به تیم کمک کند اما قبول نکرد و می‌بینیم که تیم روز به روز افول کرده است.

افشارزاده با بیان اینکه بازیکنان این تیم از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند، گفت: درست است که یکی، دو بازیکن ملی‌پوش تیم مصدوم شده‌اند و آنها را در اختیار نداریم اما این موضوع دلیل ناکامی نمی‌شود، چون همه تیم‌ها بازیکن ملی‌پوش داشتند. این مسائل را در جلسات هیئت مدیره مطرح خواهیم کرد، مشکلات را آسیب‌شناسی و صورتجلسه را اعلام می‌کنیم.

«جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال دوشنبه یا سه‌شنبه این هفته برگزار خواهد شد و گفته شده اعضا یک نامه ۵ صفحه‌ای را آماده کرده‌اند تا برای قلعه‌نویی قرائت کنند.» مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: هیچ نامه‌ای نوشته نشده اما صحبت‌های خود را آماده کرده‌ایم. مسائلی که نیاز به گفتن است را یادداشت کرده‌ایم، با تمام اعضا صحبت خواهیم گفت و نتیجه را به صورت عمومی اعلام می‌کنیم. در این جلسه کامران صاحب‌پناه به دلیل مسافرت دو، سه ماهه‌ای که دارد غایب است و از همین‌رو مقداد نجف‌نژاد به هیئت مدیره اضافه و رئیس هیئت مدیره باشگاه خواهد شد.

وی درباره اینکه قلعه‌نویی گفته بازیکنان و اعضای کادرفنی دریافتی نداشته‌اند، گفت: اینگونه نیست فردا یا پس فردا که جلسه هیئت مدیره برگزار می‌شود مبالغی که به بازیکنان، کادرفنی و قلعه‌نویی داده‌ایم را اعلام خواهیم کرد. در روزهای ۲۷، ۲۸ اسفند به برخی بازیکنان و اعضای کادرفنی به جز قلعه‌نویی پول داده‌ایم که این مبالغ را اعلام خواهیم کرد.

افشارزاده که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال نتوانست بازیکنان خوبی جذب کند و بازیکنان خارجی این تیم تأثیرگذار نبودند، اظهار داشت: بازیکنانی که به باشگاه اعلام شد را سعی کردیم جذب کنیم. داسیلوا یک دروازه‌بان خیلی خوب بود که اصلاً از او استفاده نشد، هلمکه با تیم قرارداد بست و بعد هم از ایران خارج شد اما من و تمام اعضای هیئت مدیره تمام خواسته‌های کادرفنی را انجام دادیم.

«قلعه‌نویی با این نتایج در استقلال می‌ماند یا نه؟» مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال خاطرنشان کرد: با کسی رو دربایستی نداریم اما آیا تغییر سرمربی در ۴ بازی باقی مانده فایده‌ای دارد؟

وی ادامه داد: به این دلیل که روز ۹ اردیبهشت مزایده برگزار می‌شود، برای فصل آینده هم نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم. شاید صاحبان باشگاه بخواهند نفرات جدیدی را به هئیت مدیره بیاورند و تصمیم دیگری بگیرند اما اگر باشگاه تا این تاریخ واگذار نشود تصمیمی خاص خواهیم گرفت.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false