جریمه‌ویژه شورای‌شهر برای‌ ورود به طرح‌ترافیک | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جریمه‌ویژه شورای‌شهر برای‌ ورود به طرح‌ترافیک

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از ابلاغ مصوبه اخذ عوارض از متخلفان ورود به طرح ترافیک توسط شهرداری خبر داد و گفت: هم اکنون در حال رفع موانع اجرایی این مصوبه هستیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، درباره طرح اخذ عوارض شهرداری از کسانی که بدون مجوز در محدوده طرح ترافیک تردد کنند، اظهار داشت: در این خصوص مصوبه ای داریم که دارای مشکلاتی در اجراست و در حال پیگیری آن هستیم.

وی افزود: بر اساس این مصوبه اگر خودرویی بدون مجوز وارد محدوده شود، همکاران شهرداری می توانند به عنوان عوارض از آنها هزینه ای دریافت کنند. به این منظور مقرر شده ازمعاونت حمل و نقل و ترافیک دعوت کنیم تا گزارشی در این زمینه ارائه کنند و آخرین وضعیت مصوبه را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: چگونگی اجرا و چند برابر شدن عوارض در این مصوبه آمده و قید شده که اگر پرداخت آن بیش از ۲۴ ساعت به طول بی انجامد رقم آن دو برابر می شود که البته به مأخذ ۴ برابر هم در این مصوبه اشاره شده است.

وی ادامه داد: این اقدام مصوبه شورای شهر را داراست و هم اکنون در حال بررسی آن از نظر اجرایی هستیم تا موانع آن برطرف شود. در حال حاضر این مصوبه ابلاغ شده اما مشکل در اجرای آن است.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false