جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی

با نزدیک شدن به اکران دوم بهار فیلم سینمایی «ایران برگر» ساخته مسعود جعفری جوزانی با فروش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان در رتبه اول و «رخ دیوانه» ساخته ابوالحسن داوودی در مقام دوم جذب مخاطب قرار گرفتند.

به گزارش "چغادک نیوز"،

فیلم‌های نوروزی امسال در رقابت با یکدیگر در گونه‌های مختلف قرار گرفتند اما در این میان فیلم «ایران برگر» همانگونه که پیش بینی می‌شد توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و صدرنشین آمار فروش گیشه‌ها باشد. «رخ دیوانه» هم که توانست سیمرغ‌ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را از جشنواره فیلم فجر به خود اختصاص دهد در مقام دوم جذب مخاطب قرار گرفته است. سه فیلم «استراحت مطلق»، «طعم شیرین خیال» و «روباه» در مقام های بعدی به لحاظ فروش در سینماها قرار گرفتند.

ایران برگر،۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

امیرقطبی مسئول فروش دفتر فیلمیران درباره فروش فیلم «ایران برگر» توضیح داد: شب گذشته فیلم در اکثر سینماهای تهران از جمله کوروش، ملت، زندگی، ایران، آزادی و… فروش فوق العاده داشت و به فروش ۱۰۳ میلیون تومان در تهران دست یافت.

وی درباره فروش فیلم تا شب گذشته اعلام کرد: فروش فیلم تا پایان روز پنج شنبه ۲۷ فروردین ماه در تهران ۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و در شهرستان ۸۳۰ میلیون تومان بوده است. 

قطبی درباره تعداد سالن‌های فیلم گفت: فیلم در تهران ۳۲ سالن و در شهرستان ۷۵ سالن در اختیار دارد. 

رخ دیوانه ،۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان 

دفتر فروش هدایت فیلم که مسئولیت پخش فیلم «رخ دیوانه » را برعهده دارد فروش کل این فیلم را ۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: فروش فیلم در تهران ۱ میلیارد  و ۱۶۰ میلیون تومان و فروش کل شهرستان فیلم ۵۳۰ میلیون تومان بوده است که مجموع فیلم به ۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان رسید. 

درباره فروش فیلم در شب گذشته توضیح داده شد: شب گذشته  در ۳۰ سالن سینما که در تهران در اختیار فیلم است ۶۰ میلیون تومان فروش داشتیم که اکثر سالن‌های سینمای این فیلم فروش فوق‌العاده داشتند. در شهرستان‌ها ۳۸ سالن سینما در اختیار فیلم قرار دارد. 

براساس این گزارش، همچنین فروش فیلم سینمایی «استراحت مطلق» 963 میلیون و ۳۶۱ هزار تومان بوده است. 

طعم شیرین خیال، ۴۷۰ میلیون تومان

نورالله خزاعی مدیر فروش دفتر فیلم نور تابان فروش فیلم «طعم شیرین خیال» را تا چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه اعلام کرد و گفت: در تهران ۱۸سالن در اختیار داریم که به فروش ۴۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش تقریبی ۷۰ میلیون تومان دست یافتیم. 

وی درباره افزایش فروش فیلم در شهرستان ها گفت: در اکران نوروزی ۵فیلم همزمان اکران می شود در شهرستان ها هم سینماها بیشتر تک سالن هستند به همین دلیل نمی توان همه فیلم ها را همزمان در شهرستان ها اکران کرد. اما اقبال مخاطب به فیلم در شهرستان ها افزایش یافته است و روز گذشته ۶ سالن به سالن های شهرستان اضافه شد که در حال  حاضر ۱۸ سالن در شهرستان فیلم «طعم شیرین خیال» را به نمایش گذاشتند. 

فیلم سینمایی «روباه» هم به دلیل تامین نکردن کف فروش فیلم چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه براساس تصمیم شورای صنفی نماش در گروه آزاد اکران آن ادامه دارد.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false