×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فعالیت احزاب شناسنامه‌دار به انتخابات شور بیشتری می‌بخشد

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: فعالیت احزاب شناسنامه‌دار به انتخابات شور بیشتری می‌بخشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد حسین مقیمی عصر چهارشنبه در نشست با آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش های مختلف است و از این نظر در کشور زبانزد است.

وی یکی از اهداف بسیار مهم دولت در سال جاری را برگزاری دو انتخابات در اسفندماه عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های برگزاری سمینار تبیین انتخابات در تهران با حضور رئیس جمهور و فرمانداران سراسر کشور است که آخر اردیبهشت برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه بی‌طرفی مسئولان و مجریان انتخابات به عنوان یک موضع بسیار مهم مد نظر است، اضافه کرد: احزاب سیاسی نقش بسیار مهمی در برگزاری انتخابات دارند و تلاش می‌کنیم که زمینه فعالیت احزاب شناسنامه‌دار و قانونی به خوبی فراهم شود.

مقیمی به نقش بسیار مهم فرمانداران در هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در برپایی انتخاباتی سالم اشاره کرد و گفت: امیدواریم شاهد عملکرد قوی فرمانداران در رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باشیم.

مجریان انتخابات از آرای مردم صیانت کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: یکی از وظایف بسیار مهم مجریان انتخابات، صیانت از آرا مردم است که باید در این زمینه عزمی قوی داشته و تلاش و پیگیری مستمری داشته باشند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری به ظرفیت های بالای استان بوشهر در سطح ملی و فراملی اشاره کرد و بیان داشت: استان بوشهر بیشترین میزان مرز دریایی کشور با خلیج فارس را دارد.

وی به برخورداری استان بوشهر از صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی در بخش‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: نخستین نیروگاه اتمی کشور در بوشهر واقع است که یکی از ظرفیت‌های مهم استان است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، ادامه داد: همه مسئولان باید برای تحقق این شعار تلاش کنند و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false