زورگیر پیرزن‌ها دستگیر شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
زورگیر پیرزن‌ها دستگیر شد

رئیس پلیس مشهد از دستگیری جوانی که اقدام به زورگیری از پیرزن‌ها در خیابان‌های مشهد کرده بود، خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سرهنگ حجت نیک مرام در این‌باره گفت: چندی پیش زنی میانسال در تماس با پلیس ۱۱۰ از سرقت شش حلقه النگوی طلای خود توسط دو جوان ناشناس خبر داد و به پلیس گفت که داخل منزل مسکونی ام تنها بوده که زنگ خانه به صدا در آمده و پس از گشودن در خانه دو جوان غریبه را دیده که ادعا می کردند برای امر خیر قصد تحقیقات محلی دارند. آنان در مورد فردی ناشناس سوالاتی را از این پیرزن پرسیده اند اما مالباخته چون کسی را نمی شناخته از آنان عذرخواهی کرده است.

وی ادامه داد: اما دو جوان در واکنش به سخنان این پیرزن ادعا کرده‌اند که نام و نشان وی از همسایگان به عنوان قدیمی‌ترین و معتمدترین ساکن محل پرسیده اند و گفتند که خانواده مد نظرشان داخل کوچه بن بست کنار خانه این زن زندگی می کنند به این ترتیب این دو جوان با این حیله مالباخاته را به داخل کوچه بن بست کشانده و با تهدید و توسل به زور شش حلقه النگوی طلایش را به سرقت بردند و متواری شده اند.

رئیس پلیس مشهد اضافه کرد: علاوه بر این پرونده از چندی قبل گزارش سرقت طلای زنان میان‌سال به پلیس اعلام شده و سرانجام در جریان رسیدگی به این پرونده تیم های آگاهی و کلانتری طرح مهار را در حوزه استحفاظی خود اجرا و پس از مدتی ماموران انتظامی با در دست داشتن مشخصات ظاهری متهمان، آنان را در حال فرار شناسایی کردند.

نیک مرام با بیان اینکه ماموران پلیس به سارقان فراری دستور ایست داده و پس از آن با رعایت قوانین بکارگیری سلاح با شلیک تیر هوایی اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک موتور سیکلت کردند، گفت: در این عملیات ماموران موفق شدند ترک نشین موتور سیکلت را که جوانی ۲۱ ساله بود دستگیر کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، وی با اشاره به اعترافات فرد دستگیر شده، گفت: این فرد در اعترافات خود همدست فراری‌اش را به پلیس معرفی کرده و تحقیقات برای دستگیری این فرد همچنان ادامه دارد.

 
منبع: ایسنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false