۵ دلیل برای پیروزی حتمی بارسا برابر پاریسن ژرمن | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۵ دلیل برای پیروزی حتمی بارسا برابر پاریسن ژرمن

می توان به راحتی پیروزی بارسلونا برابر پاریسن ژرمن را پیش بینی کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از یک انتظار طولانی کلید می‌خورد و تیمهای بزرگ و مدعی بخت خود را برای رسیدن به فینال آزمایش می‌کنند.

پیش بینی در این مرحله کار بسیار سختی است اما به قول مانوئل استبان نویسنده آس اسپانیا وقتی بارسلونا یک طرف میدان باشد، دیگر پیش بینی هم ساده می شود.
 

برنامه، نتایج کامل،نمودار و گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

وب سایت اسپورت کاتالونیا در مقاله ای به ۵ دلیل مهم اشاره کرده که با استناد به آنها می توان به راحتی پیروزی بارسلونا برابر پاریسن ژرمن را پیش بینی کرد. البته که در این دلایل کنایه‌هایی نهفته و مشخص است که پیش بینی در قوتبال کاری منطقی و اصولی نیست اما باید دید برگ برنده های کدام تیم در این میدان بزرگ و دیدنی بیشتر است:

دلیل اول: فضای احساسی
بارسلونا روزهای خیلی خوبی را تجربه نمی کند البته یک تساوی برابر سویا چندان هم نباید این تیم را به هم ریخته باشد اما بازگشت رئال مادرید به کورس قهرمانی و فضایی که رسانه های تاثیرگذار مادریدی ایجاد کرده اند، طبیعی است که بر روحیه بازیکنان بارسلونا نیز اثر گذاشته باشد.
در داخل اردوی آبی و اناری هم اوضاع چندان آرام و بی دردسر نبوده و برخی بازیکنان با مربی جوان خود مشکل دارند، در هر حال مدیریت باشگاه از این آشفتگی بهترین استفاده را کرده و سخنرانی هفته گذشته او قطعا در ایجاد فضایی احساسی در بارسلونا تاثیر داشته است، بارتومئو فریاد زد: اگر با نابودی من همه چیز حل می شود ایرادی ندارد اما به مردم فکر کنید و به این که همه ما از این تیم می رویم و نام بارسلونا همچنان باقی می ماند، حیف است به خاطر خودمان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را جدی نگیریم، باید مردم را جدی گرفت و به قهرمانی فکر کرد.
حالا دیگر مهم نیست که مسی یا نیمار با مربی خود مشکل داشته باشند، مهم این است که بارسلونا باید غول پاریس را از پا در بیاورد و این مهم برای ابرستارگان بارسلونا هرگز غیرممکن نیست.

دلیل دوم: سکوت لاپوورتا
مدیرعامل اسبق باشگاه بارسلونا از هر فرصتی برای تخریب رقبای خود مثل راسل و بارتومئو بهره برداری می کند و ناگفته پیدا است که ناکامی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بهترین اتفاق برای کمپ انتخباتی خوان لاپورتا است اما او هم این بار کنار کشیده و دوست ندارد در پروژه تخریب رقبای خود این بار ضد تبلیغ به راه بیندازد و خود را تحریب کند. لاپورتا نیز در نامه ای از همه هواداران خواسته بارسلونا را در هر دو دیدار رفت و برگشت همراهی کنند و صبر داشته باشند تا او با مدیریت خود همه چیز را به اوج برگرداند. او از همه بازیکنان خواسته تا با همه توانشان برای رسیدن به فینال و قهرمانی تلاش کنند.
 

پنج دلیل برای پیروزی حتمی بارسلونا برابر پاریسن ژرمن

دلیل سوم: مسی
لیونل مسی همیشه یک دلیل مهم برای موفقیت است، او بازیکن کوچکی نیست و این بار نه مشکل مچ پا دارد و نه مشکل مصدومیت، البته که به نظر می رسد حضورش در سالن بدن سازی و تمرینات انفرادی بی دلیل نباشد اما به هر حال با روزهای اوج خود فاصله زیادی ندارد. لیونل مسی برای پاریس خطرناک است و این خطر در هر ثانیه از بازی توان بالفعل شدن دارد.
بیهوده نیست که فابیو کاپلو در مصاحبه اخیر خود با اسپورت کاتالونیا گفته که مسی بهترین در دنیا است و رونالدو بهترین در مادرید!

دلیل چهارم: سیستم ۳-۴-۳
بارسلونا یا این سیستم همیشه خوب عمل کرده و همان تیمی بوده که هوادارانش دوست داشته اند، در این سیستم این بار به احتمال زیاد خبری از آلوس نیست و البته مسی و نیمار وظیفه بسیار سنگینی خواهند داشت. به اعتقاد انریکه بارسلونا با این سیستم بسیار انعطاف پذیر و راحت بازی می کند.

دلیل پنجم: لوران بلان!
احترام سرمربی پاریسن ژرمن واجب اما به هر حال، میدان بزرگی مثل لیگ قهرمانان اروپا جای تعارف نیست و بسیاری از کارشناسان زبده دنیای فوتبال حرفه ای بر این باورند که سرمربی نماینده پاریس در این میدان بزرگ خود را گم کرده است و حرفی برای گفتن ندارد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false