×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
محرومیت مدافع رئال مادرید به خاطر گاز گرفتن؟

باشگاه رئال مادرید نگران است مدافع تیمش که بازوی ماریو مانژوکیچ را گاز گرفته است، از دیدار برگشت با آتلتیکو مادرید محروم باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم آتلتیکو مادرید و رئال مادرید برگزار شد که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار به نظر می‌رسید دانیل کارواخال، مدافع رئال مادرید دست ماریو مانژوکیچ، مهاجم آتلتیکو مادرید را گاز گرفته است. این دو بازیکن در صحنه‌ای برای تصاحب توپ با یکدیگر درگیر شدند. این اتفاق از چشم داور پنهان ماند اما سران رئال از این که یوفا بخواهد به این موضوع وارد شده و بازیکن تیمشان را محروم کند، واهمه دارند.

این مساله زمانی بدتر می‌شود که سران رئال می‌دانند مارسلو، دیگر مدافع تیمشان نیز به خاطر دریافت کارت زرد، از بازی برگشت مقابل آتلتیکو مادرید محروم است.

در عکسی که از این صحنه منتشر شده است، کارواخال مشخص است که در حال تلاش برای کسب توپ است. ابتدا مانژوکیچ، کارواخال را هل می‌دهد و مدافع رئال مادرید هم واکنش نشان می‌دهد. او ابتدا بازوی مانژوکیچ را گاز می‌گیرد و سپس با مشت به شکم او می‌کوبد.

میلوراد مازیچ، داور صرب این دیدار این اتفاق‌ها را ندید و زمانی که مانژوکیچ روزی زمین افتاده بود، دستور به ادامه بازی داد.

پیرلوییجی کولینا،‌ داور بازنشسته و پرآوازه ایتالیایی که در ورزشگاه ویسنته کالدرون حضور داشت و رویارویی آتلتیکو مادرید و رئال مادرید را از نزدیک تماشا کرد،‌ از کمیته انضباطی یوفا خواسته تا صحنه‌های مربوط به اتفاق را مورد بازبینی قرار دهند.

کارواخال هم پس از این دیدار در صفحه توییتر خود نوشت که در مورد آن اتفاق در داخل زمین چیزهایی شنیده است اما نه کسی را گاز گرفته و نه برای گاز گرفتن کسی اقدام کرده است.

فیفا و یوفا روی مساله گاز گرفتن حساسیت‌هایی دارند. پس از آن که لوییس سوآرس، مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل،‌ جورجیو کیه‌لینی، مدافع ایتالیا را گاز گرفت، ۹ جلسه از همراهی تیم ملی کشورش و چهار ماه هم از بازی با پیراهن تیم باشگاهی‌اش محروم شد.

 
منبع: ایسنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false