قیمت آپارتمان های ۴۶ متری تهران | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قیمت آپارتمان های ۴۶ متری تهران

فروردین ماه برای بازار مسکن دوران بی رونقی است که بنگاه های املاک مراجعه کننده زیادی ندارند و مشتریان در انتظار آینده بازار هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، هرساله فروردین ماه برای بازار مسکن زمانی است که بازار رونق چندانی ندارد و متقاضی زیادی هم برای خرید یا فروش به بنگاه‌ها مراجعه نمی‌کند، به دلیل اینکه خریداران قبل از نوروز، واحد خود را خریداری کرده‌اند و فروشندگان هم در انتظار مشخص شدن وضعیت بازار هستند، بنابراین این ماه برای بازار مسکن دوران انتظار به شمار می‌رود.

البته نمی‌توان از تعداد مشتریانی که هم اکنون هم در بازار مسکن هستند چشم پوشی کرد اما بازهم به نسبت متقاضی بازار مسکن، تعداد مراجعه کنندگان بسیار کمتر است، ضمن آنکه مشتریان واقعی قبل از تعطیلات واحد خود را خریداری کرده‌اند.

در حال حاضر که رکود بازار مسکن وارد سومین سال خود می شود، اغلب مشتریان و بنگاه های املاک در انتظار این هستند تا سرنوشت بازار با توجه به اتفاقات بین المللی مشخص شود اما شواهد حاکی از آن است که نیمه اول امسال هم تغییرات چندانی در بازار به وجود نمی آید.

گرچه برخی بنگاه های املاک سعی دارند تا متقاضیان خرید مسکن را با گفتن این حرف که در تابستان مسکن گران می شود، به خرید ترغیب کنند اما کارشناسان معتقدند که مشتریان می توانند با آرامش مسکن را خریداری کنند زیرا قیمت مسکن بیش از تورم نخواهد بود.

نرخ آپارتمان های بالاتر از ۴۶ متر

براساس گزارش میدانی، واحدی در پونک – سردارجنگل با مساحت ۴۶ متر فول، ۲۲۰ میلیون تومان به فروش می رسد و در آزادی -دکترهوشیار واحدی ۴۸ متری با عمر ۲۰ ساله و انباری ۱۲۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

واحدی ۵۰ متری در ۱۶ متری امیری – گلستانی نوساز و ۲ خوابه ۱۴۲ میلیون تومان فروخته می شود و در ظفر – بافت بومی واحدی ۴۶ متری و عمر ۱۲ ساله، بدون پارکینگ ۲۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین در میدان امامت – بیهقی آپارتمانی ۵۰ متری و دوخوابه با بالکن و انباری ۲۲۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در ولیعصر – زرتشت آپارتمانی به مساحت ۶۳ متر و یکخوابه با عمر ۲ ساله هر مترمربع ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

آپارتمانی ۶۵ متری و دوخوابه با تمامی امکانات در بلوار فردوس غرب ۲۷۵ میلیون تومان فروخته می شود و در نارمک – میدان ۱۰۰ , ۶۴متری با عمر ۷ساله بدون پارکینگ ۳۰۵ میلیون تومن به فروش می رسد همچنین در سبلان شمالی واحدی ۶۵ متری و دوخوابه طبقه۴ بازسازی شده باپارکینگ وانباری ۱۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

براین اساس آپارتمانی در اشرفی اصفهانی – شهرک نفت با مساحت ۶۴.۵ متر و فول امکانات ۲۹۷ میلیون تومان به فروش می رسد و در انتهای جیحون-رنجبر واحدی ۶۵ متری و دوخوابه با عمر ۴ ساله و پارکینگ و انباری ۱۷۵ میلیون تومان فروخته می شود.

واحدی در مرزداران – گلدیس به مساحت ۸۰ مترمربع و دوخوابه و نوساز، سوپرلوکس متری ۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است همچنین در کاشانی، مهران واحدی ۷۸ متری و دو خوابه، نوساز با امکانات متری ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

 
منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false