×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رئیس ستاد انتخابات صداوسیما مشخص شد

رئیس سازمان صداوسیما، رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی را برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان معرفی کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، رئیس سازمان صداوسیما، رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی را برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان معرفی کرد.

 

دکتر سرافراز در حکمی، دکتر پیمان جبلی – معاون خبر رسانه ملی – را به عنوان رئیس ستاد انتخابات صدا و سیما در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان منصوب کرد.

 

دکتر سرافراز در این حکم رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی را به هماهنگی میان معاونت‌ها و بخش‌های خبری، تولیدی و پژوهشی سازمان موظف کرده و از وی خواسته است از تمام ظرفیت‌های موجود برای برگزاری انتخابات آتی بهره گیرد.

 

وی همچنین بر اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصل بی‌طرفی در روند این ماموریت تاکید کرده است.

 

متن حکم رئیس ستاد انتخابات سازمان به شرح زیر است:

 

«جناب آقای پیمان جبلی معاون محترم خبر نظر به توانمندی، شایستگی و تجارب مفید، به موجب این حکم به عنوان "رئیس ستاد انتخاب رسانه ملی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان" منصوب می‌شوید.

 

با توجه به نقش بااهمیت رسانه ملی در انتخابات یادشده، جنابعالی ماموریت دارید با ایجاد هماهنگی میان معاونت‌ها و تمام بخش‌های خبری، تولیدی و پژوهشی سازمان و نیز استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های موجود، اقدامات زمان‌بندی شده تا برگزاری کامل انتخابات را انجام دهید و بر حسن اجرای سیاست‌های نهایی نظارت کنید.

اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصول بی‌طرفی و اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب به منظور افزایش آگاهی عمومی و ایجاد انگیزه برای حضور پر شور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی از جمله اهداف اصلی رسانه ملی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان است. نتایج تجزیه و تحلیل رویدادهای مرتبط با انتخابات و تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف و اقدامات صورت گرفته را به طور مستمر به اینجانب منعکس کنید. از خداوند متعال توفیقات شما را در انجام این مأموریت خواستارم.

 

محمد سرافراز – رئیس سازمان صدا و سیما»

 

 

همچنین پیمان جبلی معاون خبر و رئیس ستاد انتخابات سازمان در حکمی امیر علی ملکی را به عنوان «دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان» منصوب کرد.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false