×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دوره مربی‌گری استعدادیابی فوتبال بانوان در بوشهر برگزار می‌شود

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: دوره مربی‌گری استعدادیابی فوتبال بانوان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، زهره خلیفه عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در رشته فوتبال بانوان است که باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه را برای ظهور استعدادها فراهم سازیم.

وی آموزش را به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه ورزش دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی را به صورت جدی در دستور کار داریم.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مربی‌گری فوتبال بانوان در استان بوشهر خبر داد و ادامه داد: کمیته بانوان هیات فوتبال استان بوشهر با همکاری کمیته آموزش در نظر دارد که کلاس مربیگری استعداد یابی فوتبال(D) را در بوشهر برگزار کند.

وی افزود: ثبت‌نام از علاقمندان به حضور در این دوره آموزشی از طریق کمیته آموزش هیئت فوتبال انجام می‌شود و متقاضیان حضور در این دوره می‌توانند به کمیته آموزش مراجعه کنند.

خلیفه از تخفیفات ویژه برای حضور در این دوره آموزشی خبر داد و بیان داشت: کلاس های مربوط به این دوره اآموزشی از اواخر تیرماه برگزار خواهد شد.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فوتبال بانوان در استان بوشهر استفاده خواهیم کرد و دوره‌های مختلفی در این راستا برگزار می شود.

منبع : مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false