توقف تمام پروازهای رفت عمره از ایران | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توقف تمام پروازهای رفت عمره از ایران

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه های کشور گفت: با انجام آخرین پرواز زائران عمره گذار از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به فرودگاه های جده و مدینه تمام پروازهای عمره مفرده متوقف شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، منوچهر سپاسی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پیش از این از ۲۱ فرودگاه کشور زائران سفر عمره مفرده به عربستان منتقل می شدند، اما با صدور دستور توقف سفر زائران به عربستان سعودی، تمام پروازهای زائران از ساعت ۲۴ شب گذشته به مقصد این کشور متوقف شد.

وی افزود: پروازهای رفت حج عمره از بامداد امروز متوقف شد، اما پروازهای برگشت زائران از عربستان همچنان برقرار است و طی ۱۰ روز آینده (چهارم اردیبهشت ماه) تمام زائران عمره گذار به کشور بازمی گردند.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه های کشور اظهارداشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا ۱۰ روز آینده روزانه به طور متوسط ۱۱ پرواز از عربستان به کشور انجام خواهد تا تمام زائران عمره مفرده به میهن اسلامی بازگردند.

وی افزود: از ۱۳ آذر ماه سال گذشته تا ۲۲ فروردین ماه جاری در مجموع ۳۶۹ هزار زائر با انجام هزار و ۲۴۷ پرواز سعودی، هما و ماهان به عربستان منتقل شده اند و از امروز به مدت ۱۰ روز دیگر عملیات بازگشت زائران عمره گذار به کشورمان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، به دنبال تعرض ماموران سعودی در فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی روز گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور توقف پروازهای زائران عمره گذار به عربستان را صادر کرد و شب گذشته تمام پروازهای عمره به این کشور متوقف شد.

اخبار اجتماعی – ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false