واکنش شجونی به اظهارات اخیر هاشمی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
واکنش شجونی به اظهارات اخیر هاشمی

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی غیرمسئولانه است، همین‌ها خود دست به دست هم دادند و جام زهر را به امام(ره) خوراندند.

به گزارش "چغادک نیوز"، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی غیرمسئولانه است، همین‌ها خود دست به دست هم دادند و جام زهر را به امام(ره) خوراندند.
 
حجت الاسلام جعفرشجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه امام(ره) مدتی بعد از جنگ فرمودند که جام زهر اکنون برای من شیرین شد، اظهار داشت: خود همین‌ها دست به دست هم دادند و جام زهر را به امام(ره) خوراندند و اکنون اینگونه موضع گیری می‌کنند.
 
وی ادامه داد: آقای هاشمی به دلیل گرفتاری پسرش برای من فرافکنی می‌کند، یک روز از خشک مقدس‌ها می‌گوید و روز دیگر از زندانیان، اینگونه اظهارات غیرقانونی است، حجت الاسلام اژه ای نیز همین را گفت.
 
وی تصریح کرد: اینگونه حرکات آقای هاشمی غیرمسئولانه است و نباید اظهاراتی را عنوان کند که مستندی برای آن وجود ندارد.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز درباره برنامه‌های انتخاباتی تشکل مطبوعش اظهار داشت: جامعه روحانیت و جامعه مدرسین در رأس تشکیلات سیاسی اصولگرایان قرار دارد و اقداماتی نیز برای انتخابات پیش رو به صورت تدریجی انجام می‌دهند.
 
وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان این روزها دائماً به اختلافات میان اصولگرایان دامن می‌زنند، اصولگرایان اختلافی ندارند و بهتر است اصلاح‌طلبان به فکر اردوگاه از هم پاشیده خود باشند و آنان قابل هدایت نیستند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false